AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Noen som nylig har hatt oppkjøring på Lillestrøm trafikkstasjon? Jeg har oppkjøring neste uke kl. 09:30 og lurer på hvilke ruter dere fikk, og hvordan trafikken pleier å være på den tiden. Setter pris på alle svar 🙌 Anonymkode: 55ec2...3db
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Nylig og nylig, men det er jo ikke så mange endringer de får gjort fra jeg hadde oppkjøring.. Jeg kjørte til Lillestrøm for litt «bykjøring» via Kjenn, der fikk jeg i oppgave å rygge inn på en parkeringsplass. Videre kjørte vi fra Lillestrøm til Nittedal via bakveien, så kjørte vi fra Nittedal til Kjenn via motorveien. Jeg hadde oppkjøring midt i fellesferien, så jeg hadde ingen trafikk. Er jo ikke så tung trafikk på det tidspunktet du har oppkjøringen. Anonymkode: 4e83c...c3f
Sinsiew Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Er ikke så lenge siden jeg kjørte opp. Jeg fikk en Oslo rute, med en skikkelig drittvei med gateparkering langs hele ene siden(selvfølgelig den siden man skal kjøre). Mye biler imot så ble mye ut og inn, ettersom min veibane var tatt opp av parkerte biler. Ellers grei rute altså. Helt OK mengde trafikk.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Lillestrøm har ti ruter de trekker mellom, de fleste går innom Oslo. Jeg fikk en over Stovner så var heldig. Men dette er noen pr siden og rutene skiftet nok innimellom. Anonymkode: b37e0...bda
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Takk til alle som har svart, setter pris på det. Det har vært til god hjelp, og jeg føler meg litt roligere nå. Er fortsatt ganske stressa, men det hjelper å høre andres erfaringer. Anonymkode: 55ec2...3db
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2026 den 2.37): Noen som nylig har hatt oppkjøring på Lillestrøm trafikkstasjon? Jeg har oppkjøring neste uke kl. 09:30 og lurer på hvilke ruter dere fikk, og hvordan trafikken pleier å være på den tiden. Setter pris på alle svar 🙌 Anonymkode: 55ec2...3db Det vil være trafikk i området uavhengig av når på formiddagen du skal kjøre. Men 0930 så er du over morgenrushet og det værste trykket har lagt seg. At det er en del trafikk bruker du til din fordel. Mye trafikk fører til lavere hastigheter som igjen gir deg bedre tid til å tyde skilting, lese trafikkbildet osv. Tar du det rolig, så sier du gjerne høyt i bilen at du «avpasser farten litt etter forholdene grunnet tett trafikk». Sensor vil sjelden trekke deg for å «avpasse farten etter forholdene», så lenge du ikke overdriver og ødelegger for flyt i trafikkavviklingen. Uansett hvilken rute du får, så vil den være helt overkommelig og mest sannsynlig ta deg en liten tur innom Oslo (sannsyneligvis via Helsfyr eller Sinsen). Enten mot Skjetten/hvam og ut på motorveien der eller i gjennom Lillestrøm, igjennom rælingstunnelen og mot Oslo der. Selv hadde jeg oppkjøring der under ganske ekstreme forhold på vinter. Jeg kjørte fra kjeller opp til Skedsmokorset, ut på motorveien, tok av på berger/avfallsdeponi og tilbake til kjeller. Det tok nesten 1.5 time pga vær og føreforhold. Jeg lå i 30-40 km/t på motorveien med flere stopp og sa som nevnt tidligere (avpasser farten etter forholdene) og fikk «pluss i boka» fra sensor pga det. Turen på normalt sommerføre tar ca 15+ minutter. Anonymkode: 7de56...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå