AnonymBruker Skrevet i går, 06:30 #1 Skrevet i går, 06:30 Fikk forrige uke beskjed om at jeg er blant de overtallige der jeg jobber. Skal innkalles til en samtale om et par uker. Har jobbet på dette stedet i 13 år. Hva skjer nå, og hva bør jeg fokusere på? Og hvordan beholde en viss motivasjon frem til ferien? 😔 Anonymkode: a3a6b...49a
AnonymBruker Skrevet i går, 06:53 #2 Skrevet i går, 06:53 Får du hjelp fra fagforening? Anonymkode: 471e4...e34
AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #3 Skrevet i går, 10:06 Hvilken sektor jobber du i? Anonymkode: 02457...8c7
AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 #4 Skrevet i går, 10:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skjer nå, og hva bør jeg fokusere på? Anonymkode: a3a6b...49a Hvis du uansett har noen planer for fremtiden hold kortene tett til brystet. Anonymkode: 72f27...ec9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #5 Skrevet i går, 10:32 Når det kommer til motivasjon - om det ender med at du må ut å søke nye jobber vil referanser fra denne jobben være viktig - derfor gavner det fremtidige deg at du fortsetter å gjøre en god jobb. ❤️ Anonymkode: aa4d9...8ba
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #6 Skrevet i går, 15:01 Start med å søke nye jobber med en gang. Anonymkode: 1e569...2f0
Summeer Skrevet i går, 15:17 #7 Skrevet i går, 15:17 Håper du er organisert, hvis ikke anbefaler jeg å ta med en du kjenner som du stoler på til å delta i drøftelsesmøtet. Evt hyre en advokat for å hjelpe deg å forhandle. Og det er bare å starte jobbjakten, perioden rett etter påske pleier det å komme ut endel utlysninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå