Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Slike menn er ofte konservative. Sjekk ut faks. Der er det mange sånne. Men da må du også leve med at dems verdier ofte er familie orienterte.

Anonymkode: 107a6...411

Absolutt. Det finnes enormt mange med disse personlighetstrekkene som er  langt fra konservative. 

Anonymkode: 1c7d5...34c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De gjemmer seg i kriker og kroker der de sosiale vennene tvinger de med. Eller kanskje de lar vennene være hos dem og ha vors/nach. Min var en sånn. Han hadde alt hos seg, men inviterte ingen (men kjente mange, var populær, så mange inviterte seg selv og andre). Tok han bare 20 år og to barn og et hespetre av en eks før han presterte å fortelle meg at han var forelsket i meg hele tiden. Såpass introvert var han. Virkelig verdens aller beste kjæreste! Er så fornøyd!

Anonymkode: fc2ed...ffd

Litt lik vår historie ❤️ 

Han har tenkt på meg ukentlig i 18 år. Sett meg både på nett, i avisen og på diverse arrangement med barna. Men aldri turt å si hei. Før vi en dag ble introdusert for hverandre igjen via noen som trodde vi ikke kjente hverandre. 

Anonymkode: 60c8a...e99

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Slike menn er ofte konservative. Sjekk ut faks. Der er det mange sånne. Men da må du også leve med at dems verdier ofte er familie orienterte.

Anonymkode: 107a6...411

Nei, det er mange av oss som ikke er konservative. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

På Tinder har mange personlighetstype.

Se etter de som begynner på I.

Anonymkode: a44fb...418

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 1c7d5...34c

Snart 5 år.

Skrevet

Må vel anta de er på appene? Skal ikke påstå at jeg er fullstendig folkesky, men har aldri helt fått til det der med å møte noen på byen eller gjennom venner, så da ble det jo Bumble og Tinder.

Ellers er jo sånne folk sjelden ute bare fordi. Innadvendte menn foretrekker typisk å sosialisere gjennom konkrete aktiviteter, som f.eks. brettspill. Finnes sikkert en sånn klubb der du bor, og hvis du fortsatt synes mannfolka er for normale, eller det er for mange damer der, kan du jo finne ut hvor Warhammer-spillerne møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du selv ts?

Anonymkode: abcc6...355

Skrevet

Du finner meg dessverre ikke på apper, det er alt for energikrevende. Du finner meg hjemme i Bergen, på jobb, i butikken eller i mitt eget selskap på fjellene i Lofoten kl 03 om natten under midnattsolen. Noen ganger drar jeg ut for å være sosial siden jeg ser etter noen å dele min rolige energi med, men da skal batteriene være godt ladet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

De gjemmer seg i kriker og kroker der de sosiale vennene tvinger de med. Eller kanskje de lar vennene være hos dem og ha vors/nach. Min var en sånn. Han hadde alt hos seg, men inviterte ingen (men kjente mange, var populær, så mange inviterte seg selv og andre). Tok han bare 20 år og to barn og et hespetre av en eks før han presterte å fortelle meg at han var forelsket i meg hele tiden. Såpass introvert var han. Virkelig verdens aller beste kjæreste! Er så fornøyd!

Høres ut som du var enda mer introvert siden du måtte vente til han sa noe.

Skrevet

Tipper du finner en god del av dem i chattene på Twitch. Faktisk. Hvis introverte først skal være sosiale, er det i slike fora det koster minst å være det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2026 den 1.03):

Hei!

Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem?

Alder 35-45 år

Anonymkode: c80fe...430

På en app sannsynligvis. Eller online spilling kanskje. Facebook dating.  Eller via via. Mange innadvendte er sosiale med noen få utvalgte som er enkle og være med så kan jo godt hende man møter på de i sosiale settinger også. 

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (På 21.3.2026 den 8.35):

Høres ut som du var enda mer introvert siden du måtte vente til han sa noe.

Jeg er introvert og sjenert. Det er han også. Begge slet med dårlig selvbilde. Han snakket høyt og at han likte en type damer (motsatt av hvordan jeg var) for å skjule at han likte meg (han var redd for at jeg skulle finne ut at han likte meg, og dermed miste vennskapet), og det fungerte slik at jeg trodde han aldri kunne like meg. 

Vi kan le av dette nå, men sannheten er at vi begge kunne ha gjort ting annerledes. 

Men det endte godt, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...