AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Hei! Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem? Alder 35-45 år Anonymkode: c80fe...430 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Det er jo ikke så lett å møte dem hvis de er innadvendte, lite sosiale og holder seg mest hjemme. Anonymkode: a383d...762 2 2
Mardina Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem? Alder 35-45 år Anonymkode: c80fe...430 Du får prøve deg på eksen min 😂 Han er riktignok 56 da, men han er innadvendt, sjenert, litt nerd og klønete sosialt. 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Det kan nok bli vanskelig. Jeg er mann med innadvent, og dermed et spøkelse for folk flest. Jeg "møter" aldri noen med mindre de tar initiativ først. Anonymkode: 4cfea...3fa 1
Lorian Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem? Alder 35-45 år Anonymkode: c80fe...430 Jeg har lyst til å snu litt på spørsmålet. Hvordan finner man deg? 2 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden I gaming fellesskap kanskje? Jeg er med i et par norske Disc*ord servere, og der er det mange menn man kanskje ikke møter på andre aktiviteter. Anonymkode: dc910...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo ikke så lett å møte dem hvis de er innadvendte, lite sosiale og holder seg mest hjemme. Anonymkode: a383d...762 Nei det er derfor jeg spør, de er utrolig vanskelige å møte vil jeg tro. Er selv en blanding av sosial og hjemmekjær, har mine venninner men foretrekker opplevelser, se TV eller holde på med ulike hobbyer hjemme i helger så dating er nytt for meg. Anonymkode: c80fe...430
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Mardina skrev (6 timer siden): Du får prøve deg på eksen min 😂 Han er riktignok 56 da, men han er innadvendt, sjenert, litt nerd og klønete sosialt. Høres ut som mine ekser også, litt mindre klønete sosialt men det er sjarmerende om mannen er snill i bunnen 😂 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan nok bli vanskelig. Jeg er mann med innadvent, og dermed et spøkelse for folk flest. Jeg "møter" aldri noen med mindre de tar initiativ først. Anonymkode: 4cfea...3fa Nettopp! I tidligere forhold tok jeg initiativ siden jeg er litt utadvent i sosiale settinger, men nå er jeg godt voksen og ikke vært på søk på lenge, og omgås ikke på byen og vet det kan bli vanskelig å finne en match nå. Klarer ikke å se Tinder som et alternativ. Lorian skrev (1 time siden): Jeg har lyst til å snu litt på spørsmålet. Hvordan finner man deg? Godt spørsmål, jeg holder meg helst hjemme selv på fritid så derfor jeg spør. Men nå er jeg på let etter en snill, trofast og hjemmekjær type. AnonymBruker skrev (1 time siden): I gaming fellesskap kanskje? Jeg er med i et par norske Disc*ord servere, og der er det mange menn man kanskje ikke møter på andre aktiviteter. Anonymkode: dc910...2d2 Det er et godt tips. Jeg er med i et par utenlandske som er rettet mot min hobby, tenkte ikke over at det finnes norske sider. Skal sjekke litt rundt Anonymkode: c80fe...430
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Husk at mange innadvendte menn, har utadvendt kuk. Anonymkode: 67d25...726
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem? Alder 35-45 år Anonymkode: c80fe...430 De fleste av dem har en jobb så jeg traff min der. Han hadde aldri tatt kontakt om jeg ikke hadde gjort det. Det er ikke bare enkelt med menn som er innadvendte. Det kan bli litt surr i samlivet også fordi de er så innadvendte Anonymkode: f6d7b...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Det er ikke slik at introverte menn aldri er ute eller ikke er sosial, det handler om hvordan de henter energi og hvordan de helst tilbringer tiden sin. Jeg møtte den introverte mannen min gjennom felles venner. Han har helt normale og sunne interesser som trening, fotball med kompiser, deltar på det som er på jobb, osv. Men han har ikke behovet for å få med seg alt eller å måtte delta på alt mulig bare fordi noen andre skal. Han har ingen behov for alkohol eller å høste bekreftelse på nett eller byen fra andre kvinner eller menn. Han er trygg på seg selv og det viktigste for han er at vi to har det godt. Det er nok for han at jeg elsker han og at jeg begjærer han. Denne dynamikken liker jeg Men han er med på sosiale ting, og jeg og han finner på ting i løpet av året som konserter og show, eller lærer oss noe nytt. Anonymkode: 60c8a...e99 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Hvorfor har ingen nevnt datingapper? De er jo egentlig en gave til introverte menn som ikke er så flinke til sjekke damer på "gamlemåten", men som gjerne er gode til å formulere seg skriftlig. Så jeg skulle tro at menn av den typen TS ser etter finnes der. Anonymkode: df292...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Det er vel bare å møte opp på en av deres hobbyer. Og ta initiativ selv. Anonymkode: da260...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden Hvilke hobbyer har du TS? Anonymkode: 1c7d5...34c 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har ingen nevnt datingapper? De er jo egentlig en gave til introverte menn som ikke er så flinke til sjekke damer på "gamlemåten", men som gjerne er gode til å formulere seg skriftlig. Så jeg skulle tro at menn av den typen TS ser etter finnes der. Anonymkode: df292...bf4 Jeg vil tro at mange av de ikke oppretter en profil på dating apps. For de vil ikke eksponere seg slik. Anonymkode: da260...4b7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har ingen nevnt datingapper? De er jo egentlig en gave til introverte menn som ikke er så flinke til sjekke damer på "gamlemåten", men som gjerne er gode til å formulere seg skriftlig. Så jeg skulle tro at menn av den typen TS ser etter finnes der. Anonymkode: df292...bf4 Fordi de gode er skjult mellom et hav av useriøse menn som sender dickpics over en lav sko. Det er som når man skal lete etter klær i en bruktbutikk. Man må ha tålmodighet for all tiden det tar å lete og man må ha evnen til å vite hva man skal se etter... Særlig nå som mange menn bruker AI for chattingen, så de fremstår hyggelig3, seriøse, morsomme, oppmerksomme og oppriktig interessert. Så møtes de, og hun oppdager at han ikke overhodet passer til personligheten han viste gjennom chattingen, og han kun er ute ettrr et ligg. Anonymkode: 1c7d5...34c 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er derfor jeg spør, de er utrolig vanskelige å møte vil jeg tro. Er selv en blanding av sosial og hjemmekjær, har mine venninner men foretrekker opplevelser, se TV eller holde på med ulike hobbyer hjemme i helger så dating er nytt for meg. Anonymkode: c80fe...430 Vil du virkelig være med en innadvendt mann når du liker å være sosial? Jeg er gift med en slik mann og det er alt annet enn enkelt. Jeg vil absolutt ikke anbefale dette om du ønsker å ha ett sosialt liv. Anonymkode: 706ff...9a2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden Slike menn er ofte konservative. Sjekk ut faks. Der er det mange sånne. Men da må du også leve med at dems verdier ofte er familie orienterte. Anonymkode: 107a6...411
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Jeg er klar for å lete etter snille menn som gjerne er hjemmekjær, innadvent og har ofte nerdete hobbyer. Exen møtte jeg tilfeldigvis gjennom venner. Men de beste er jo de som ikke er så sosiale, hvordan finner man dem? Alder 35-45 år Anonymkode: c80fe...430 De gjemmer seg i kriker og kroker der de sosiale vennene tvinger de med. Eller kanskje de lar vennene være hos dem og ha vors/nach. Min var en sånn. Han hadde alt hos seg, men inviterte ingen (men kjente mange, var populær, så mange inviterte seg selv og andre). Tok han bare 20 år og to barn og et hespetre av en eks før han presterte å fortelle meg at han var forelsket i meg hele tiden. Såpass introvert var han. Virkelig verdens aller beste kjæreste! Er så fornøyd! Anonymkode: fc2ed...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De gjemmer seg i kriker og kroker der de sosiale vennene tvinger de med. Eller kanskje de lar vennene være hos dem og ha vors/nach. Min var en sånn. Han hadde alt hos seg, men inviterte ingen (men kjente mange, var populær, så mange inviterte seg selv og andre). Tok han bare 20 år og to barn og et hespetre av en eks før han presterte å fortelle meg at han var forelsket i meg hele tiden. Såpass introvert var han. Virkelig verdens aller beste kjæreste! Er så fornøyd! Anonymkode: fc2ed...ffd Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 1c7d5...34c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå