AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Hvordan ser en daglig pulsmåling hos deg ut? Tror min klokke er svært unøyaktig, pulsen stiger fra 70-72 til 120-130 bare jeg reiser meg. Dette må jo være feil. Anonymkode: 9b308...c36
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Pulsklokken kan være unøyaktig, OG du kan få stigende puls når du reiser deg. Det er faktisk relativt vanlig at pulsen øker brått (mobiliserer) når du går fra hvile til aktiv, for så å stabilisere seg innen to minutter etter at du har begynt å bevege deg. Sett på deg et pulsbelte, så finner du fort ut av det Holder pulsen seg høy når du er i lett aktivitet? I så fall er det vanligvis kapasiteten som er dårlig (dårlig form/kondisjon) Min puls svinger fra 55 i hvile, til 100 når jeg er i lett aktivitet, og jeg er i dårlig form for tiden på grunn av sykdom. Anonymkode: 59305...855 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Pulsklokken kan være unøyaktig, OG du kan få stigende puls når du reiser deg. Det er faktisk relativt vanlig at pulsen øker brått (mobiliserer) når du går fra hvile til aktiv, for så å stabilisere seg innen to minutter etter at du har begynt å bevege deg. Sett på deg et pulsbelte, så finner du fort ut av det Holder pulsen seg høy når du er i lett aktivitet? I så fall er det vanligvis kapasiteten som er dårlig (dårlig form/kondisjon) Min puls svinger fra 55 i hvile, til 100 når jeg er i lett aktivitet, og jeg er i dårlig form for tiden på grunn av sykdom. Anonymkode: 59305...855 Ja, pulsen holder seg høy ved lett aktivitet, så burde nok jobbe med kondisjon 😊 Men de plutselige pulshoppene kommer når jeg reiser meg og står i ro. Ved lett bevegelse (f.eks. om jeg går), skjer ikke dette. Får bevege meg mer da 😊 Anonymkode: 9b308...c36
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, pulsen holder seg høy ved lett aktivitet, så burde nok jobbe med kondisjon 😊 Men de plutselige pulshoppene kommer når jeg reiser meg og står i ro. Ved lett bevegelse (f.eks. om jeg går), skjer ikke dette. Får bevege meg mer da 😊 Anonymkode: 9b308...c36 Det er ikke så uvanlig, men du må huske at pulsmålingene på klokken henger litt etter, så du vil ikke få et nøyaktig bilde uten pulsbelte. Anonymkode: 59305...855
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå