AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Sett bort fra vanlige vitaminer ved mangler, er det noe kosttilskudd du tar som du tydelig har merket effekt av og isåfall hva? Anonymkode: 42676...3c4
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Kreatin. Føler meg sterkere, og større mental utholdenhet og fokus. Definitivt noe jeg aldri vil slutte med Anonymkode: c2919...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Jeg ser merket meg god effekt av ulike ting: Zink: mindre kviser Magnesium glycinate: bedre søvn (tar de når jeg legger meg) Hair lux: bedre hårkvalitet og mindre håravfall Omega 3 kapsler: bedre hud Dette merket jeg null effekt av: Diverse collagen tilskudd for finere hud Krom for mer stabilt blodsukker (jeg har omvendt diabetes) Anonymkode: bc0ee...193
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Sett bort fra vanlige vitaminer ved mangler, er det noe kosttilskudd du tar som du tydelig har merket effekt av og isåfall hva? Anonymkode: 42676...3c4 Jern, ferritin. Har slitt med mangel og slitt med slapphet, svimmelhet, svakhet i muskler, tomhet i hodet. Ble bedre av tilskudd. Anonymkode: 58473...b2a
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars B-vitaminer for energi, omega 3 for hjernetåke ❤️ Jeg er kronisk syk Anonymkode: daac0...549
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå