Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså å få folk til å filme meg at jeg er der og der på jobb? Vi har desverre en dårlig sjef som sier ting hun abslutt ikke skal si til sine ansatte. I åresvis har hun vært munnrappet, forskjellsbehandlet osv. Nå er jeg delvis sykemeldt pga en hofte og på et møte pga lang sykemelding oppfordret hun meg til å finne ny jobb. 

Nå kan hun følge med meg på jobb, se når lyset mitt slukker på så jeg er i tide. 

Ringer meg for å høre hvor jeg er. Hun ringer ikke de andre, som gjerne kan gå på butikken i pausen o.l 

Jeg føler hun er så «ute» etter meg.

Hun har tydelig fått med seg at jeg ei gang gikk til et annet bygg, gjorde det for å hente maten. Da sa hun nøyaktig klokkeslett hun hadde sett meg. 

Igår var det en ansatt der jeg jobber, hun er i ledelsen så ikke i mitt team, men det så ut til at hun filmet meg idet jeg satt fra meg tingene. Vi har ca klokkeslett hvor vi skal gå til neste bygg. 

Isåfall, er det lov å filme å sende til evt sjef/ledelsen? 

Anonymkode: 9a55a...d7d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Absolutt ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett opp et kamera tilbake, og se reaksjonen :) Dette er absolutt ikke greit! 

Anonymkode: cfd74...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sett opp et kamera tilbake, og se reaksjonen :) Dette er absolutt ikke greit! 

Anonymkode: cfd74...f36

Ikke sant? Nå vet jeg ikke om hun filmet meg eller hadde noen hensikt å vise det til sjefen min. Men det er en rekke ting hun følger med på som ikke er greit. Hun går straks av så kanskje derfor hun trør til nå. Har hun heller ikke lov til å få andre til å se hvor jeg er, stalke meg? Hun kan sjekke at lyset er på her, da er jeg på plass på jobb. Altså sånn små stikk hele tiden. Jeg ser etter annen jobb men det skal ikke hun vite. 

Anonymkode: 9a55a...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...