AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Noen som har vært borti det? Jeg leier ut rom i leiligheten min og er singel selv. I blant sjekker det inn andre enslige og jeg er nysgjerrig på om seksuell kontakt kan være aktuelt mellom vert og gjest 🙈 Jeg venter en gjest til helgen jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: d3542...fcd 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. mars Populært innlegg #2 Skrevet 18. mars Du burde vært rapportert til airbnb. Anonymkode: c9022...06b 58 2 49
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du burde vært rapportert til airbnb. Anonymkode: c9022...06b Hvorfor? Anonymkode: d3542...fcd 2
Mardina Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som har vært borti det? Jeg leier ut rom i leiligheten min og er singel selv. I blant sjekker det inn andre enslige og jeg er nysgjerrig på om seksuell kontakt kan være aktuelt mellom vert og gjest 🙈 Jeg venter en gjest til helgen jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: d3542...fcd Så dum er du vel ikke? 🙄 16 9
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Æsj. Hadde jeg vært gjest hos deg og lest dette hadde jeg følt meg misbrukt Anonymkode: 4706c...821 11 1 22
Populært innlegg Djentlemannen Skrevet 18. mars Populært innlegg #6 Skrevet 18. mars Bare det at du tenker på det før du møter gjesten, basert på profilen deres, viser at du ikke er skikket til å være vert. Uprofesjonelt og nesten predatorisk. Hilsen superhost. 47 1 27
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars Djentlemannen skrev (1 minutt siden): Bare det at du tenker på det før du møter gjesten, basert på profilen deres, viser at du ikke er skikket til å være vert. Uprofesjonelt og nesten predatorisk. Hilsen superhost. Jessufader, var bare et spørsmål 😂 har ikke gjort noe upassende og ikke kommer jeg til å gjøre det heller med mindre gjesten tar første skritt. Hilsen også superhost Anonymkode: d3542...fcd 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du burde vært rapportert til airbnb. Anonymkode: c9022...06b airbnb igjen burde vært rapportert for å ødelegge bomiljøet en rekke plasser. Føles som man bor i Asia og ikke i Norge. Anonymkode: 5b36c...5c1 6 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Så du later som du er ute etter penger men vil egentlig tømme deg? Anonymkode: 2840f...f54 5 2
Pingvinen Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars Jeg overnatter iblant på airbnb, og dette vil jeg absolutt ikke utsettes for. Bare tanken gjør at jeg blir skeptisk til å benytte meg av airbnb igjen. Har heldigvis bare gode erfaringer hittil. Det skal være trygt å bruke airbnb. Så ikke prøv deg på gjester. La de være i fred 26 16
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du later som du er ute etter penger men vil egentlig tømme deg? Anonymkode: 2840f...f54 Best of both worlds. Anonymkode: fab11...436 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Skrevet 19. mars Pingvinen skrev (8 minutter siden): Jeg overnatter iblant på airbnb, og dette vil jeg absolutt ikke utsettes for. Bare tanken gjør at jeg blir skeptisk til å benytte meg av airbnb igjen. Har heldigvis bare gode erfaringer hittil. Det skal være trygt å bruke airbnb. Så ikke prøv deg på gjester. La de være i fred Paradokset er jo at om verten var en høystatus megahunk så hadde du så absolutt ville latt deg utsette for det. Anonymkode: 7fe1e...05b 3 2
Bamseklemmer Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jessufader, var bare et spørsmål 😂 har ikke gjort noe upassende og ikke kommer jeg til å gjøre det heller med mindre gjesten tar første skritt. Hilsen også superhost Anonymkode: d3542...fcd Det er jo bare å være litt menneskekjenner og bruke kloke forføringsteknikker.. Det er første skritt, i riktig skritt😅 Sånn sett unngår du også de som ikke vil ha sex👏
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Skrevet 19. mars Det er akkurat sånn seksualforbrytere tenker, de ser på hver eneste kvinne som neste bytte. Ekkelt å tenke på at sånne går fritt rundt oss. Anonymkode: e4c61...003 24 4
Macro Skrevet 19. mars #15 Skrevet 19. mars Jeg kan garantere deg at du kommer til å trå feil før eller siden, og forhåpentligvis gjør du det med ei tøff dame som ikke aksepterer slik oppførsel. Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Det er jo bare å være litt menneskekjenner og bruke kloke forføringsteknikker.. Det er første skritt, i riktig skritt😅 Sånn sett unngår du også de som ikke vil ha sex👏 Forutsetter at dama er dum som et brød, men de fleste damer er veldig kloke i sosialt spill. 6 4
Bamseklemmer Skrevet 19. mars #16 Skrevet 19. mars Macro skrev (9 minutter siden): Jeg kan garantere deg at du kommer til å trå feil før eller siden, og forhåpentligvis gjør du det med ei tøff dame som ikke aksepterer slik oppførsel. Forutsetter at dama er dum som et brød, men de fleste damer er veldig kloke i sosialt spill. Aldri tatt feil av kvinner.. jeg unngår kvinner som ikke vil ha sex, fordi de er så tydelige på dette.. Det er en himmelsk forskjell på ei "Kåtsara" og ei kjedelig A4 kvinne.. Må derfor være blind, hvis man ikke klarer å se dette👏 Dama er jo ikke dum som et brød.. har du ikke hørt om et rungende jippi til sex😆
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Paradokset er jo at om verten var en høystatus megahunk så hadde du så absolutt ville latt deg utsette for det. Anonymkode: 7fe1e...05b Nei for faen! Jeg hadde følt meg enormt utrygg dersom AirBnb-verten min prøvde seg på noe som helst, uansett hvordan han så ut. Du tenker som en hjernevasket incel. Anonymkode: 23690...c0c 24 19
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er akkurat sånn seksualforbrytere tenker, de ser på hver eneste kvinne som neste bytte. Ekkelt å tenke på at sånne går fritt rundt oss. Anonymkode: e4c61...003 Jeg ler alltid når jeg leser slikt som dette. I 99/100 tilfeller jeg hører slikt så kommer det fra kvinner som ikke ville vært noens bytte under noen omstendigheter. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei for faen! Jeg hadde følt meg enormt utrygg dersom AirBnb-verten min prøvde seg på noe som helst, uansett hvordan han så ut. Du tenker som en hjernevasket incel. Anonymkode: 23690...c0c Du tenker som noen som neppe hadde blitt lagt ann på av en høystatus megahunk. Er et paradoks at de som alltid skriker høyest om slik som dette er de som de ikke rammer eller er aktuelt for uansett, men drar alle sine erfaringer fra eksternaliteter eller begrenset erfaring fra å bli lagt ann på av lavstatus uattraktive menn på eget nivå. Anonymkode: 7fe1e...05b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Skrevet 19. mars Macro skrev (1 time siden): Jeg kan garantere deg at du kommer til å trå feil før eller siden, og forhåpentligvis gjør du det med ei tøff dame som ikke aksepterer slik oppførsel. Forutsetter at dama er dum som et brød, men de fleste damer er veldig kloke i sosialt spill. Jeg er ikke interessert i damer, men ellers bra innspill. Jeg har som sagt ikke upassende oppførsel og ville aldri prøvd meg på en gjest. Tar en kjekk gjest derimot første steget kan det hende jeg vil vurdere det. Ts Anonymkode: d3542...fcd 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke interessert i damer, men ellers bra innspill. Jeg har som sagt ikke upassende oppførsel og ville aldri prøvd meg på en gjest. Tar en kjekk gjest derimot første steget kan det hende jeg vil vurdere det. Ts Anonymkode: d3542...fcd Du ser ikke selv hvor uprofesjonelt dette er, og hvor ekkelt det er å tenke slik om kommende gjester du skal være trygg host for? Jeg synes heller ikke du har noe som AirBnb-host å gjøre. Anonymkode: 4caeb...601 13 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå