lady90 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Absolutt alle jeg kjenner har en robotstøvsuger, selvom de bor i rekkehus. Vi bor i rekkehus med 3 etasjer. I 1.etasje er det sammenhengende gulvflate mellom gang, stue og kjøkken. Så er det et trinn ned til resten av stua og kjøkkenet. Det er også høy dørterskel til badet. I stua er det et par tepper. Nede er det gulv uten tepper, men også et rom med bare teppe. I tillegg en høy dørterskel til et rom. Oppe er det 3 soverom med normale dørterskler og 1 høy til bad. Vil det ikke bare bli mye ekstra jobb med robotstøvsuger? Må vel flyttes rundt hele tida da? Og trappene må støvsuges manuelt. Er det med robotstøvsuger en hype? Vil anta at de fleste ikke har så mye ren gulvflate at det er lønnsomt? Samtidig har vi katter og er utrolig slitsomt å måtte ta støvsugerrunde hver eneste dag.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jo. Det er virkelig ikke så fantastisk… vi har en, men den bråker så mye og bruker så lang tid! Vi feier hver dag, går jo raskt, og er musestille feier over kjøkkenet, spisestuen, stuen og gangen i 1. etasje (her det er mest sand og støv og matrester etc). Er gjort på et par minutter. Støvsuger en gang eller to i uken, da nøye på lister, i kroker etc. Syns det er digg å sende roboten inn på soverommet da, den gjør det nøyere under sengen enn jeg noen gang gidder Anonymkode: 57a06...de4
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #3 Skrevet 57 minutter siden Null stress å løfte støvsugeren til et nytt rom. Måtte gjort det med vanlig støvsuger også. Jeg pleier å rydde/vaske mens det støvsuges. Sparer tid og tar vekk en gørrkjedelig oppgave. Støvsuger også mens jeg selv er ute Anonymkode: a8001...09f
lady90 Skrevet 19 minutter siden Forfatter #4 Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Null stress å løfte støvsugeren til et nytt rom. Måtte gjort det med vanlig støvsuger også. Jeg pleier å rydde/vaske mens det støvsuges. Sparer tid og tar vekk en gørrkjedelig oppgave. Støvsuger også mens jeg selv er ute Anonymkode: a8001...09f Men hva med tepper? Eller der det er trangt. Er flere steder jeg ser for meg at den ikke vil komme til
Neket Skrevet 16 minutter siden #5 Skrevet 16 minutter siden lady90 skrev (2 minutter siden): Men hva med tepper? Eller der det er trangt. Er flere steder jeg ser for meg at den ikke vil komme til Roboten er flinkere til å støvsuge teppet enn meg med Dyson…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå