AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei! Jeg har arvet et hus. Det er i elendig forfatning. Totalt nedslitt og masse feil. Er det noen her som har solgt hus til firmaer som kjøper opp hus? For å pusse opp og selge videre? Skjønner at man helt sikkert får mye mindre igjen for huset slik. Er så redd det blir mye styr hvis vi selger til privatperson. Jeg har jo ikke bodd i huset og kjenner jo ikke til alle feil og mangler. Vet ikke hvor grundig en takstmann er. Noen som har noen råd? Anonymkode: 29739...d1c
Soft mann Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Dette er nok en kjent sak for meglere. å selge hus i elendig forfatning er vel normalen snart. Det er masse 70. Tals hus som selges nå, av de som bygde de. Noen er ny overmalt, mesteparten er ikke gjort noe skikkelig og kostbare oppgraderinger som må gjøres. så ditt hus er nok ikke noe verre tenker eg
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Taksten er relativt grundig, og om du gjør klart oppmerksom på at det er ett dødsbo som du ikke har bebodd selv, og at det settes TG3 på hele huset, og godtar pris deretter bør det ikke være verre å selge til en privatperson enn firma. Tror ikke så mange firmaer driver med boligflipping i Norge. Anonymkode: a2e97...c0e 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Du får jo takst. Skriver du ikke har bodd dee selv pga arv. Så er det jo bare å selge via megler og en får da det budet folk eller firmaer er villig til å betale. Er i hvertfall slik fleste rundt der jeg bor er solgt Anonymkode: 4d5d9...ece
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå