Baktusen Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Alder? Høyde? Før vekt? Ny vekt? Hvor lang tid brukte du? Har du holdt vekten? Hva gjorde du? Hva var planen? Hvordan knakk du koden? Sliter du med løs hud i etterkant?
mamanodrama Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Baktusen skrev (1 time siden): Alder? 40+ Høyde? 165 cm Før vekt? 127 kg Ny vekt? 60 kg, 55 kg på laveste Hvor lang tid brukte du? 9 mnd Har du holdt vekten? Ja, i straks 14 år Hva gjorde du? Hva var planen? Hvordan knakk du koden? Tok GBP-operasjon Sliter du med løs hud i etterkant? Nei, har litt på lår, men ikke nok til å orke risiko og belastning med å operere. Synes ikke med vanlige klær på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Alder: 52 (i dag), i slutten av 40-årene da slankeprosjektet foregikk. Høyde: 163 Før vekt: 110 kg (mitt absolutte toppunkt) Ny vekt: 52 (49 på det laveste) Hvor lang tid brukte du: 10 måneder på de første 50, et halvt år på de siste 11 (som egentlig ikke var tilsiktet) Har du holdt vekten: 2 years and counting. Hva gjorde du: Måtte legge om grunnet livsstilsfaktorer. Streng lavkarbo og mye trening. Ikke faste eller telling av kalorier. Sliter du med løs hud i etterkant: Ja, dessverre, spesielt på magen. Det bygger nok ut en ekstra klesstørrelse, men med klær på ser jeg nok bare ut som en relativ slank dame som kanskje har fått et par store barn. Kun plagsomt kosmetisk, er langt unna at operasjon er aktuelt. Slipper heldigvis eksem og vond lukt, huden er mest skrukkete, det er lite typisk heng. Anonymkode: 4a27c...6f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Alder: 41 år Høyde: 168 cm Før vekt: 135 kg Ny vekt: 65 kg Hvor lang tid brukte du? Rett over 2 år Har du holdt vekten? Ja Hva gjorde du? Hva var planen? Hvordan knakk du koden? Carnivore. Kuttet ut alt fra planteriket og spiser nå kun animalsk. Kjøtt, fete meieriprodukter, egg, innmat. Jeg drikker vann og av og til tankmelk. Jeg bruker kun salt, ikke annet krydder. Mange spiser sjømat på carnivore, men jeg har aldri likt smaken av det så jeg spiser det ikke. Sliter du med løs hud i etterkant? Nei, ingen løs hud. Anonymkode: fbdb0...ba4 1
Ingar-André Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Baktusen skrev (4 timer siden): Alder? Høyde? Før vekt? Ny vekt? Hvor lang tid brukte du? Har du holdt vekten? Hva gjorde du? Hva var planen? Hvordan knakk du koden? Sliter du med løs hud i etterkant? 37 207 155 120 3år Ja Lei av å være fet, trene var planen og koden knakk jeg da jeg er sta som et esel og arj Og nei, løs hud har trekt seg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars Baktusen skrev (4 timer siden): Alder? 40 Høyde? 160 Før vekt? 130 Ny vekt? 70 Hvor lang tid brukte du? 2 år Har du holdt vekten? Nja, den har variert fra 65-85, de siste 10 årene. Hva gjorde du? Hva var planen? Hvordan knakk du koden? Slankeoperasjon og trening. Sliter du med løs hud i etterkant? Litt, men synes ikke det er så ille, jeg har også født barn så noe er pga graviditetene og jeg synes det er helt innafor å ikke være fast i fisken lengre. Anonymkode: 27f1f...0e7
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars Ikke gått ned så mye som 40 kg, men 30+ kg. Alder: 30 Høyde: 170 Før vekt: 82 Ny vekt: 50 Brukte cirka 1 år Har holdt vekten stabil. Tidligere var jeg fullstendig opphengt i proteiner, kalorier og "ren" mat. Sluttet å telle kalorier, og begynte å spise "vanlig" mat. Fiberknekkebrød til frokost, 4Korn og Biola uten sukker til lunsj, 200 gram fisk/kjøtt til middag med potet og ertestuing, og knekkebrød til kvelds igjen. Godteri i helgene. Bruker hva enn jeg ønsker til pålegg på knekkebrødene. Som regel brunost, sardiner, reker, hvitost eller leverpostei. Får jeg cravings lager jeg meg et fullstendig måltid, snacker ikke. Anonymkode: a9c2c...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Skrevet 18. mars Alder? 37 Høyde? 166 Før vekt? 156 Ny vekt? 88. Planen er å gå ned mer, men har ingen konkret målvekt. Hvor lang tid brukte du? 1,5 år så langt Har du holdt vekten? Ja, jobber på fortsatt Hva gjorde du? Fikk diabetes type 2. Ikke overraskende, da kostholdet var dårlig, og jeg stort sett satt på ræva. La om kostholdet totalt over natta (etter diagnose) og trimmer 7 dager i uka. Fikk en fantastisk lege som har fulgt meg opp. Går også på Ozempic (nå Wegovy pga bra blodsukker), minste dose 0,25. Stort sett holdt med minste dose, økte litt i starten pga diabetesen. Sliter du med løs hud i etterkant? Ja, masse. Spesielt på mage, overarmer og øverst på lårene. Uansett bedre enn alt fettet 😅 Har fått et nytt liv! Anonymkode: f3e46...22c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå