Gå til innhold

Termin skravletråd oktober/november/desember 2026

Fremhevede innlegg

Skrevet

Starter denne med håp om at det kommer flere til etter hvert 😊.

Selv har jeg termin i overgangen oktober/november 2026. Er i dag 7+5 og så et lite knøtt med bankende hjerte for noen dager siden 🥰. Spent på tiden fremover!

Karmelia - B2 - foreløpig termin 31.okt/1.nov 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg 😊 Har ikke vært på ultralyd enda, skal der på mandag 🥰 Så håper jeg hører hjertelyd 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Owl-City skrev (11 timer siden):

Samme som meg 😊 Har ikke vært på ultralyd enda, skal der på mandag 🥰 Så håper jeg hører hjertelyd 😊

Så gøy 🥰. Jeg var på ultralyd på mandag denne uken.  Fikk til utvendig. Så godt lille knøttet og fikk høre hjertelyden 🥹.

• Hjerte 1
Skrevet

Likt med dere. Jeg har foreløpig termin 31.10. Har vært på en tidlig ultralyd privat, der jeg ble satt frem noen dager. Spent på om jeg blir satt frem på OTUL også. 

• Hjerte 1
Skrevet

Alt var tipp topp på privat ultralyd 😊 Ble også satt fram ett par dager, med termin 26.10, så spennende å se om det blir likt på OTUL. 

• Hjerte 2
Skrevet

Er også veldig spent på OTUL 🙂. Synes dagene går sakte nå. Er ganske kvalm og  sinnsykt trøtt. Ellers har jeg egentlig ikke noe særlig symptomer. Spent på hvor lik og ulik denne graviditeten blir sammenlignet med forrige.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg blir med dere, i håp om at det kanskje ramler inn flere her, er litt bak dere, har termin 20.november enn så lenge 

Ikke vært på noe UL, så for tiden er svever jeg der jeg ikke klarer å tro at jeg er gravid enda, det er nok forsterket av få symptomer tenker jeg. Kjenner andpustenhet, trøtthet og litt ømme bryster, men ellers veldig lite 😅

• Hjerte 3
Skrevet

Så kjekt med flere her inne 😊 Kjenner også på skikkelig trøtthet - konstant sliten. Kan ikke legge meg ned da vi har en veldig energisk og aktiv gutt på 1,5 😅 Litt mer kvalmen denne gangen enn sist jeg var gravid, så håper det snart gir seg! 

Hvordan er det med dere andre? Formen fin? ❤️

Skrevet

Henger meg på her! Er i uke 7 sånn ca. Synes dette er kjempeskummelt! 

Småkvalm og sover dårlig, men er jo en øvelse på mange søvnløse netter som kommer 🙈

Tar gjerne i mot generelle tips og råd, er 35 og dette er vår første. Akkurat nå har jeg kun vært hos legen, ny time hos han om ca 3 uker. 

Skrevet

Hvilke generelle tips og råd tenker du på? 😊 Er det noe spesielt du tenker på akkurat nå som du lurer på? 😊 så kjekt med første barn! 

Jeg var innom legen ganske så kjapt etter jeg fant ut jeg var gravid, for å få i gang helsekortet. Skal ikke tilbake før jeg var vært på første ultralyd 😊

Har du fått deg jordmor via helsestasjonen?😊

Skrevet
Owl-City skrev (På 25.3.2026 den 9.31):

Alt var tipp topp på privat ultralyd 😊 Ble også satt fram ett par dager, med termin 26.10, så spennende å se om det blir likt på OTUL. 

Gratulerer med fint resultat på ul.🥰

Ble også satt frem til 26.10 på privat ultralyd. Menstermin er 31.10,  27.-28.oktober i følge el.

Når har dere fått time til OTUL? Jeg har 17.april.

Skrevet
Stekespade skrev (2 minutter siden):

Gratulerer med fint resultat på ul.🥰

Ble også satt frem til 26.10 på privat ultralyd. Menstermin er 31.10,  27.-28.oktober i følge el.

Når har dere fått time til OTUL? Jeg har 17.april.

Så gøy 😊 Jeg jar fått time 20 april. Så stemmer termindato her og så håpet jeg at vi kanskje kan få vite kjønn siden jeg da nærmer meg uke 14 😅 De så kjønn sist jeg var på tidlig ultralyd, tror d var rundt samme tid som denne gang 😊

Skrevet

Jeg har fått time 21.april 🙂. Vil da være 12+4. 

Spent på den ultralyden. Fikk korona i påsken og er fremdeles ikke frisk 🙈. Håper mini har det bra ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Owl-City skrev (2 timer siden):

Så gøy 😊 Jeg jar fått time 20 april. Så stemmer termindato her og så håpet jeg at vi kanskje kan få vite kjønn siden jeg da nærmer meg uke 14 😅 De så kjønn sist jeg var på tidlig ultralyd, tror d var rundt samme tid som denne gang 😊

Spennende. Håper du får vite kjønnet på otul. 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Karmelia skrev (1 time siden):

Jeg har fått time 21.april 🙂. Vil da være 12+4. 

Spent på den ultralyden. Fikk korona i påsken og er fremdeles ikke frisk 🙈. Håper mini har det bra ❤️

Spennende med ultralyden. 

God bedring. 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...