Cæsar Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Hei! Nå har jeg ligget her med ørebetennelse siden natt til torsdag (idag er det søndag)..måtte til legen på torsdag for det var så ufattelig vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det verket, boblet og kokte i øret, og jeg hadde feber. Fikk penicillin og paralgin forte som jeg spiste en hel del av. Så begynte det å renne noe lysegult ut, og det holder på enda, + at jeg hører lite og ingenting på øret, annet enn noe susing. Verken ble derimot bedre etter at dette begynte å renne ut da... Er det noen som har hatt lignende og vet sånn ca hvor lenge det går før det blir bra igjen, eller før jeg må evt. kontakte lege igjen??
Dagoberta Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Jeg har ikke veldig peiling på ørebetennelser, men om det hadde kommet puss ut og hørselen hadde blitt borte, ville jeg tatt en ny tur, evt en telefon, til legevakta for å sjekke om alt er som det skal være.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 da har trommehinna di sprekt.. og det j##li vondt når den sprekker, men da får du jo ut alt også da. Jeg har hatt en del mellomørebetennelse, det har aldri sprekt, og dermed bare vært j##li vondt. Har ikke vist hvor jeg skulle gjøre av meg. Sist jeg hadde mellomørebetennelse startet det opp med halsbetennelse, fikk penicillin for det, og mens jeg gikk på penicillin fikk jeg mellomørebetennelse. Ble bedt om å komme på legekontoret igjen, var skikkelig betent, og jeg måtte komme igjen etter penicillin kuren dersom øret ikke var normalt, hvis det suste o.l. For da måtte han skylle, siden det kunne sitte igjen noe verk som kunne gå utover hørselen min. Men det ga seg etter en uke, å øret mitt er fint nå. dersom det ikke er bra når du er ferdig med penicillin kuren din, br du ringe legen og høre. Kan hende du trenger å skylle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå