AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Neste Spider-Man filmen kommer i sommer, hvem her skal se den? Anonymkode: b1df7...950
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars min første tanke var selvfølgelig: herre gud, hvor forbanna mange Spiderman-filmer skal man egentlig produere... Anonymkode: a807e...e6c
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): min første tanke var selvfølgelig: herre gud, hvor forbanna mange Spiderman-filmer skal man egentlig produere... Anonymkode: a807e...e6c Heldigvis frivillig å se 😸 Anonymkode: b1df7...950
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Har ikke sett de siden Tobey. Er det Tom nå? Anonymkode: 9d57f...f40
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars 100%. Syns den nye traileren var veldig bra og Frank Castle er jo en gøy karakter å ha med. Tipper litt mørkere tema Anonymkode: b41ec...730
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Antageligvis, men ikke på kino. Fint at de lager en "lokal" Spiderman-film, New York, hvor vi får møte Castle (og sannsynligvis se mer av Murdoch?) Anonymkode: 89668...246
Debattanten2018 Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars (endret) Jeg skal definivit se den! Fordi jeg forguder Tom Holland og synes at sagaen fortjener en bedre slutt enn hva den tredje filmen hadde. Endret 27. mars av Debattanten2018
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Debattanten2018 skrev (50 minutter siden): Jeg skal definivit se den! Fordi jeg forguder Tom Holland og synes at sagaen fortjener en bedre slutt enn hva den tredje filmen hadde. Det var vel aldri ment å være slutten heller. Anonymkode: b41ec...730
Debattanten2018 Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var vel aldri ment å være slutten heller. Anonymkode: b41ec...730 Greit, ser den. Ser at det var en dårlig formulering fra min side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå