AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hei! Jeg skal til politiet i morgen og anmelde eksmann for voldtekt. Er dritnervøs for prosessen. Noen som har erfaringer med tilsvarende, og som vil fortelle hvordan det gikk? Bedre eller verre enn fryktet? Snakket med en kollega i dag, og hun fikk meg nesten til å revurdere hele greia. Tenk på alt bygdesladderet, hva folk vil si om meg, var det virkelig så ille, etc... Men står støtt i at det er det rette, for så vidt.. så lurer på om noen vil fortelle hvordan det var for deg å gjøre dette. Anonymkode: 5bb76...ce3 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jeg ble voldtatt som barn, så det var min mor som anmeldte. Hun (og jeg) ble møtt med sympati og forståelse, heldigvis. Det ble dessverre henlagt etter en runde i retten, da gutten var under 15 da han begikk overgrepet. Blir jo sikkert ikke helt det samme som når man er voksen, men jeg ønsker deg masse lykke til. Det er definitivt det rette å anmelde, og du er tøff som gjør det. Leit at du må gå igjennom dette ❤️ Anonymkode: 7f65c...574 1
Nusse12345 Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ble voldtatt som barn, så det var min mor som anmeldte. Hun (og jeg) ble møtt med sympati og forståelse, heldigvis. Det ble dessverre henlagt etter en runde i retten, da gutten var under 15 da han begikk overgrepet. Blir jo sikkert ikke helt det samme som når man er voksen, men jeg ønsker deg masse lykke til. Det er definitivt det rette å anmelde, og du er tøff som gjør det. Leit at du må gå igjennom dette ❤️ Anonymkode: 7f65c...574 Trist å høre hva du har gått gjennom også ❤️ Så fint at dere ble med med forståelse og sympati. Jeg ble også møtt med dette hos politiet da jeg var inne til avhør. Håper du har det bra nå. Takk for at du deler. Og takk for støtte ❤️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå