AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Jeg skal på besøk til en venninne som jeg ikke har sett på et halvt år, og jeg har lyst til å ta med en liten gave eller noe til jentene hennes. Jeg har vært både på besøk og på turer med henne og barna flere ganger, så vi er ikke ukjente for hverandre. Hva kult for jenter i den alderen? Jeg har ikke peiling😅 Anonymkode: dd51a...132
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Om det er nå snart ville jeg laget et lite påskeegg til hver, eller kjøpt noe påskeverksted-stæsj (Rusta hadde mye gøy). Ellers: Vårleker som f.eks. kritt til å tegne på asfalten med, såpebobleutstyr, insekts-sett.. Bordaktiviteter som tegnesaker, playdoh, maling, lego, smykkesett, perler.. Noe stæsj til sykkelen kanskje Om de gamer vil de sikkert ha gavekort på Robucks eller noe sånt Anonymkode: 523e0...a2d 4
Anonym Frøken Skrevet 17. mars #3 Skrevet 17. mars Ser du har fått gode forslag 😃 Hårstæsj er kanskje litt stas? Hårspenner og strikker?
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Skrevet 17. mars Flying tiger Copenhagen har fine skrivebøker/dagbøker med lås og dertil blyanter og penner. Tro jeg hadde kjøpt det jeg 😊 det oppfordrer til skriving. Ellers er gavekort veldig stas for tiden for min 8 åring. Kan handle selv og betale med kort 😊 Anonymkode: 27d6f...fde
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Skrevet 17. mars Et spill du kan spille med de? Feks UNO? Anonymkode: d9bcb...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå