AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Noen her som gjør det? jeg fikk spørsmålet da jeg skulle selge klær på Finn😅 og i etterkant slo det meg at her kan det jo være penger å tjene??😝 Anonymkode: 0994e...e34
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Har gjort det innimellom. Bruker en gruppe på fetlife Tjener 400-1000 pr truse ☺️ Anonymkode: 97147...b3d
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Skrevet 17. mars Herlig! Er det en salgsgruppe der? Anonymkode: 0994e...e34
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Skrevet 17. mars Selger dere med eller uten bremsespor? Anonymkode: fc5c4...8d0
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selger dere med eller uten bremsespor? Anonymkode: fc5c4...8d0 Da måtte jeg ha solgt mannens i såfall🤣👏 Anonymkode: 0994e...e34
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da måtte jeg ha solgt mannens i såfall🤣👏 Anonymkode: 0994e...e34 Mannen din har ikke noen problemer med at du selger dine brukte truser til fremmede menn? Anonymkode: 28568...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen din har ikke noen problemer med at du selger dine brukte truser til fremmede menn? Anonymkode: 28568...bc8 Min bryr seg ikke. Som regel er det han som har brukt de 🤣 Anonymkode: 23e11...454 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min bryr seg ikke. Som regel er det han som har brukt de 🤣 Anonymkode: 23e11...454 Du selger truser han har brukt? Anonymkode: 28568...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du selger truser han har brukt? Anonymkode: 28568...bc8 Gidder jo ikke selge noen jeg faktisk har brukt… Vet at mange gjør dette. Anonymkode: 23e11...454 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min bryr seg ikke. Som regel er det han som har brukt de 🤣 Anonymkode: 23e11...454 Jøss, sprekt gjort av mannen din å gå i stringtruser da 👍 Anonymkode: 5ca5c...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jøss, sprekt gjort av mannen din å gå i stringtruser da 👍 Anonymkode: 5ca5c...2d4 Hipster/boxer til kvinner selger like bra. 👍🏼 Anonymkode: 23e11...454
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Skrevet 17. mars Selger brukte truser som min mann går med, men kjøperen tror det er meg. Får 1000-3000 kr trusa, alt etter hva som er i trusa , hvor lenge de er brukt og slikt Anonymkode: c41c9...a6c
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har gjort det innimellom. Bruker en gruppe på fetlife Tjener 400-1000 pr truse ☺️ Anonymkode: 97147...b3d Har vurdert å gjøre det selv, men ikke funnet en betalingsløsning jeg er fornøyd med. Har ikke lyst at navnet mitt eller tlf nr mitt skal vises. Anonymkode: 57bee...298 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min bryr seg ikke. Som regel er det han som har brukt de 🤣 Anonymkode: 23e11...454 Ja, ikke sant? Derfor er det risikosport å kjøpe truser fra anonyme "babes" uten personlig levering. Anonymkode: a083b...13a 1
Stillalive Skrevet 18. mars #15 Skrevet 18. mars Har egentlig aldri helt skjønt meg på den kinken med å kjøpe brukte truser. Husker jeg fikk en forespørsel om å selge brukte sokker til en fyr på et annet forum, jeg ble egentlig mer paff enn smigret 🙄
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Skrevet 18. mars Så lavt synker jeg ikke 🤣 Anonymkode: c51d9...f51 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #18 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ikke sant? Derfor er det risikosport å kjøpe truser fra anonyme "babes" uten personlig levering. Anonymkode: a083b...13a Venninna mi har personlig levering. Hun har da tredd den trusa Hun selger utenpå en annen, så man aner jo ikke om hun faktisk har brukt den eller ei. Man får ikke lov å lukte for å sammenligne ved levering.. Anonymkode: 7d3e6...748
AnonymBruker Skrevet 18. mars #19 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Venninna mi har personlig levering. Hun har da tredd den trusa Hun selger utenpå en annen, så man aner jo ikke om hun faktisk har brukt den eller ei. Man får ikke lov å lukte for å sammenligne ved levering.. Anonymkode: 7d3e6...748 Hmm, de jeg har kjøpt av, tar av seg trusa til naken når de leverer, nettopp for å bevise at det er en ekte brukt truse, helst noen dager gammel, eller etter trening. Har kjøpt sokker, strømpebukser og sko også. Er kunden fornøyd, får de mer salg. Enkelte abonnerer og får jevnlige leveranser. Anonymkode: a083b...13a
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm, de jeg har kjøpt av, tar av seg trusa til naken når de leverer, nettopp for å bevise at det er en ekte brukt truse, helst noen dager gammel, eller etter trening. Har kjøpt sokker, strømpebukser og sko også. Er kunden fornøyd, får de mer salg. Enkelte abonnerer og får jevnlige leveranser. Anonymkode: a083b...13a Men du vet ikke om hun tok den på seg et minutt før hun møtte deg, med mindre du får lukte på henne og kan sammenligne lukta. Vet om fler som selger og de som gjør det stort, faker. Anonymkode: 7d3e6...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå