Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også konfirmant i år. Jeg gir ikke rene penger til min konfirmant da di vil bli svidd opp fortere enn di kommer inn på konto. Far og jeg er enige om 5000 hver.  jeg vil kjøpe trafikalt grunnkurs til han (ca 4000) og resterende på sparekonto.

har forberedt han på at det meste av penger skal på sparing da han både ønsker moped/mopedlappen og bil når den tid kommer..så disse pengene på settes vekk til en konto han ikke har tilgang til😅

Anonymkode: 74110...e06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 8.15):

Ja jeg vet det er flere tråder om dette, men kan de som svarer, svare ærlig? 😅 

Min datter skal konfirmere seg nå i mai, av oss foreldre får hun bunad, skjorte og sko (35.000,-) Sølv fra besteforeldre. Selskap får hun også av oss så klart. (Koldtbord, leie av lokale, pynt, hjelp på kjøkkenet blir vel kanskje 15 tusen?) 

Hva har dere andre foreldre gitt til deres barn til konfirmasjon? 
Og hvor mye har barna deres fått totalt i gaver og pengegaver? 

Vi har ikke veldig stor familie så jeg tenker at konfirmanten kanskje får noen smykker og maks 10.000,- til konfirmasjon. Jeg er klar over at dette absolutt er mye og fine gaver, men jeg er redd forskjellen til andre blir så stor, så jeg tenker om jeg bør gi noen tusenlapper i tillegg? 🤔 Har ikke all verdens og rutte med, men kanskje 3000,-.. Det kommer en konfirmant til i hus om noen år så må jo gjøre likt til begge ☺️

Anonymkode: e0a6a...08c

Det vil jeg si er tidenes konfirmant gave! :)

Anonymkode: ff922...434

AnonymBruker
Skrevet

Våre døtre har fått bunad og MacBook Air av oss til konfirmasjonene sine.

Anonymkode: 08854...1f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har også konfirmant i år. Jeg gir ikke rene penger til min konfirmant da di vil bli svidd opp fortere enn di kommer inn på konto. Far og jeg er enige om 5000 hver.  jeg vil kjøpe trafikalt grunnkurs til han (ca 4000) og resterende på sparekonto.

har forberedt han på at det meste av penger skal på sparing da han både ønsker moped/mopedlappen og bil når den tid kommer..så disse pengene på settes vekk til en konto han ikke har tilgang til😅

Anonymkode: 74110...e06

Bare å gjøre som pappa gjorde med meg, nekt meg å bruke dem til jeg blir 18. Jeg brukte fortsatt opp alt på tull men jeg var eldre i det minste 😛

Anonymkode: ff922...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...