Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har som 47 åring tenkt å utdanne meg til sykepleier. Tenker først og fremst å søke deltid slik at jeg kan jobbe litt ved siden av. Har aldri søkt dette studiet før og er spent på om jeg kommer inn😊 Det var stor oppgang på antall søkere i fjor, så er jo selvfølgelig spent på om dette vedvarer i like stor grad i år.

Er det noen flere her som vurderer å søke sykepleie i voksen alder i år?

Anonymkode: 24448...258

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Haha nei 😅

Anonymkode: c4a83...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg aldri blitt sykepleier..

Anonymkode: 25f40...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2026 den 22.48):

Hei!

Jeg har som 47 åring tenkt å utdanne meg til sykepleier. Tenker først og fremst å søke deltid slik at jeg kan jobbe litt ved siden av. Har aldri søkt dette studiet før og er spent på om jeg kommer inn😊 Det var stor oppgang på antall søkere i fjor, så er jo selvfølgelig spent på om dette vedvarer i like stor grad i år.

Jeg er 49 og snart ferdig med første året. Jeg elsker det. Har fått meg en liten helgestilling ved siden av på sykehjem. Stortrives :) 

Anonymkode: ca94b...758

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er 49 og snart ferdig med første året. Jeg elsker det. Har fått meg en liten helgestilling ved siden av på sykehjem. Stortrives :) 

Spennede🤩 Hvor er det du studerer? Og har du medstudenter flere på din alder?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Spennede🤩 Hvor er det du studerer? Og har du medstudenter flere på din alder?

Studerer i sør, klassen er veeeldig spredt i alder. Det synes jeg er helt topp. Jeg var drit nervøs for å ikke komme inn, men det gikk heldigvis! Storkoser meg virkelig, men det er MASSE å lese :D 

AnonymBruker
Skrevet

På KG er folk alltid negative til sykepleieryrket, men jeg har vært sykepleier i 25 år og stortrives. Jobbet både kommunalt og på sykehus, har nå tatt videreutdanning og er svært tilfreds med karrieren. 

Anonymkode: bf51e...b5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

På KG er folk alltid negative til sykepleieryrket, men jeg har vært sykepleier i 25 år og stortrives. Jobbet både kommunalt og på sykehus, har nå tatt videreutdanning og er svært tilfreds med karrieren. 

Anonymkode: bf51e...b5d

Ja, jeg har registrert negativiteten😅 Jeg tenker om man er misfornøyd med sine egne valg i livet  så får man ta fatt i det og gjøre noe med situasjonen. Jeg er 47 og tar nye valg, det er vel aldri for sent for andre heller🤗

Spennede med videreutdanning, jeg heier på deg🤩

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...