AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Hei!Er det noen her som har forsøkt minoxidil for hårtap/tynt hår?Enten liniment i hodebunn eller tabletter!Blir veldig takknemlig for svar🩷🙏🏼 Anonymkode: 0d76b...c31 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Er du kvinne? Funket ikke på meg som mann, i alle fall. Anonymkode: 282bf...1c4
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Det er kjempe giftig for dyr, bare så du er obs på det dersom du har husdyr. Såpass giftig at det er dødelig. Anonymkode: f1cec...83c
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Minoxidil må du gå på for resten av livet hvis det funker, for slutter du å bruke det mister du håret du har fått desverre. Anonymkode: b605d...2d4
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Skrevet 17. mars Ja, har akkurat gjort meg ferdig med første flaske, men så er det utsolgt over alt😢 føles jo veldig bortkastet når det må brukes hver dag… Anonymkode: a201b...18f
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, har akkurat gjort meg ferdig med første flaske, men så er det utsolgt over alt😢 føles jo veldig bortkastet når det må brukes hver dag… Anonymkode: a201b...18f Hvor lang tid før du merket mer hår? Anonymkode: 48f88...ce3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå