Gå til innhold

Oscar 2026 - Samtale gjennom natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg visste det! Endelig fikk han beste regissør!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, Affeksjonsverdi vant prisen ingen bryr seg om. Og norske medier skriver allerede at det er historisk. Som om dette er noen bragd for Norge, og ikke bare de som er involvert i filmen. Utrolig respektløst.

Anonymkode: 2cecd...55f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, Affeksjonsverdi vant prisen ingen bryr seg om. Og norske medier skriver allerede at det er historisk. Som om dette er noen bragd for Norge, og ikke bare de som er involvert i filmen. Utrolig respektløst.

Anonymkode: 2cecd...55f

Vær så snill å forlate tråden om du skal nedsnakke alt mulig! Den ER historisk, det er et faktum. Det er en stor seier for Norge på den måten (som jeg skriver over) at det forhåpentligvis åpnes for insentiver for de som vil lage filmer i Norge!! Som igjen fører til inntekter for Norge, kanskje til og med små bygdehotell som får fullt belegg en høst de ikke normalt har gjester osv osv. Ikke tenk firkantet, en Oscar betyr så utrolig mye mer!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Den hadde ikke trengt å vinne noen som helst for å være historisk. Det er selvforklarende hvorfor.

For en verdig vinner av Beste Film!

God natt!

Skrevet

Håper alle fikk med seg sketsjen på slutten 😄

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Stonegiant skrev (3 minutter siden):

Den hadde ikke trengt å vinne noen som helst for å være historisk. Det er selvforklarende hvorfor.

For en verdig vinner av Beste Film!

God natt!

Joda, for andre norske filmer har vært nominert til beste utenlandske film. Dette er den første som har vunnet. Det er det historiske

Endret av sofie777
Skrevet
sofie777 skrev (5 timer siden):

Her kan vi som sitter oppe skrive hva vi vil om sendingen. For oss nordmenn har det begynt på et program på Tv2 og 23.30 begynner den røde løperen og selve utdelingen fra Chinese Theatre i Los Angeles

Takk for at du opprettet tråden, det ble fint selskap 🎉🥂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rar oppførsel til Renate på scenen…

Anonymkode: b46d6...aec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så fornøyd at Jessie Buckley vant🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: f29dd...776

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Typisk norsk dette. Alle forsidene er dekket av…hva egentlig? At vi vant i kategorien de aller fleste ikke bryr seg om? Men neida, det blir presentert som om vi vant beste film og beste skuespiller kategori, NOT 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg syns hun så fantastisk ut jeg! Endelig noen norske som ser like "fashion'y" ut som de utenlandske stjernene. Syns mange nordmenn har så lett for å se ut som de karikerer noen når de er på rød løper/front row på diverse moteshow. 

Anonymkode: 9f963...0a7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg syns hun så fantastisk ut jeg! Endelig noen norske som ser like "fashion'y" ut som de utenlandske stjernene. Syns mange nordmenn har så lett for å se ut som de karikerer noen når de er på rød løper/front row på diverse moteshow. 

Er DETTE fantastisk? Strømpe over menstruser. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er DETTE fantastisk? Strømpe over menstruser. 

Smak og behag kan ikke diskuteres. Jeg syns dette var en fab look for Renate på et high fashion event.

Dama har en fantastisk kropp og her fikk hun fremhevet det. Jeg syns hun får kjolen til å se skikkelig stilig ut!

Jeg med min kropp derimot, ville sett ut som jeg hadde en strømpe over en menstruse. Men på den rette kroppen med rett sminke og hår, rett og slett fantastisk. I mine øyne.

• Liker 2
Gjest jordeple
Skrevet

Skjønner ikke behovet for å vise frem så mye kropp, hvis hun da er så talentfull som enkelte mener.

Jeg synes hun er gørrkjedelig både påkledd og tilnærmet naken.

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (5 timer siden):

Håper alle fikk med seg sketsjen på slutten 😄

Hva var det? 😅

Anonymkode: 30870...6ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tidligere kommentert at jeg ikke har helt likt kjolene hennes, men vært begeistret for at hun ikke viser så mye kropp. 

Så nå liker jeg absolutt ingenting ved hennes kjoler

Anonymkode: 155e3...90e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns kjolen på etterfesten var mye finere enn den røde hun hadde under selve utdelingen. Den røde kjolen hadde alt for høy splitt, og så litt ut som et rødt laken bare. 

https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/pBPKMo/oscar-2026?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos3&utm_medium=dre-69b72023c0bbcdfa522f7bb9

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (11 timer siden):

Så gøy å ha vært i samme rom og ha blitt snakket til av en som har vært på Den røde løperen. Jeg var statist i første episode av Lykkeland som Petter Næss regisserte. Han flyttet meg i riktig posisjon, men denne valgte jeg selv: 

image.thumb.png.fb101c81a8e7faeddbc0520fd7ca318b.png

Er det deg?:)

Anonymkode: e7fb5...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...