AnonymBruker Skrevet 15. mars #21 Skrevet 15. mars fru Alving skrev (33 minutter siden): Kjolen til Renate er hot! sofie777 skrev (31 minutter siden): Enig, veldig enkel, men også ikke enkel likevel, på en veldig god måte fru Alving skrev (28 minutter siden): Hun har en utrolig stil og må jo være en drøm for en designer å kle opp. Det er ikke mange som kan gå med mye av det hun har på seg på de store festene. Sååå uenig. Det ser ut som et rødt laken, null fasong. Synes alltid hun ser bleik og kjedelig ut, så fargen er et pluss, men den er jo utrolig ukledelig. Verken hun eller kjolen har fasong, og hun har ikke utstrålingen eller skjønnheten til å tilføre den noe ekstra. Anonymkode: 28018...a44 2
Stonegiant Skrevet 15. mars #22 Skrevet 15. mars Mine favoritter i år: One Battle After Another Bugonia Sinners Marty Supreme Spesielt #1 og #2 likte jeg ekstremt godt. Kan gå år mellom slike filmer. 2
Colourmaker Skrevet 15. mars #23 Skrevet 15. mars sofie777 skrev (19 minutter siden): Så gøy å ha vært i samme rom og ha blitt snakket til av en som har vært på Den røde løperen. Jeg var statist i første episode av Lykkeland som Petter Næss regisserte. Han flyttet meg i riktig posisjon, men denne valgte jeg selv: Statistoppdrag er spennende. Får litt innblikk da. I dager som kan være alt fra et par timer lange til mer enn 7,5 timer. Ofte til fast oppdragslønn uavhengig av hvor lang dagen blir… 🙂
Colourmaker Skrevet 15. mars #24 Skrevet 15. mars sofie777 skrev (23 minutter siden): På Disney+ skal du få norsk kommentar Var heldigvis den norske også på web ja. Det stod engelsk ventetekst fem minutter før, men spratt over til norsk det siste minuttet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #25 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sååå uenig. Det ser ut som et rødt laken, null fasong. Synes alltid hun ser bleik og kjedelig ut, så fargen er et pluss, men den er jo utrolig ukledelig. Verken hun eller kjolen har fasong, og hun har ikke utstrålingen eller skjønnheten til å tilføre den noe ekstra. Anonymkode: 28018...a44 Er dessverre enig med deg. Min favoritt fra rød løper er Kieran Culkin og Jessie Buckley. Og Demi Moore uten toppfjærene! Anonymkode: c2fe2...eaf
Trueout Skrevet 15. mars #26 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg må nok legge meg snart, men ønsker å se! Har basic Tv2 play, går det an å ta opp denne her? Har pleid å se filmer og følge med før, men dette året har jeg vært mye syk og ikke orket å se på filmer. Så har ikke sett noen. Heier på Affeksjonsverdi, da! Norsk! Tror forresten flere kommer til å uttale seg om verden, Trump og Ice. Det er jo surrealistisk at dette her foregår samtidig som det som nå foregår... Anonymkode: 3695f...426 Selve progammet går på Disney+ fra 23.30, men tror du kan se det på Youtube også.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #27 Skrevet 15. mars Trueout skrev (1 minutt siden): Selve progammet går på Disney+ fra 23.30, men tror du kan se det på Youtube også. Kun hvis du har YouTube TV, en betalingstjeneste. Anonymkode: 0b9e0...4a8
AnonymBruker Skrevet 15. mars #28 Skrevet 15. mars sofie777 skrev (59 minutter siden): Vi heier selvfølgelig på Affeksjonsverdi/Sentimental Value, men også Hår og sminke i Den stygge stesøsteren, og Visuelle effekter og litt Musikk til Sinners. Hvor mange Oscar håper dere på? Det er ikke selvfølgelig, jeg heier ikke på de norske. Det er mange som er bedre. Men skal sitte oppe til best supporting actress for å se om Inga vinner, fordi jeg liker mannen hennes 😅 Orker ikke høre hele natta på hvor stas det er at nordmenn går på samme røde løper som selveste ditt og datt. Nordmenn blir så utrolig lett starstruck. Jeg måtte google hvorfor Thea Loch Næss gjør der, så man får komme fordi man er med i en film nominert for beste hår og sminke? Anonymkode: cf5a2...1ff 2
sofie777 Skrevet 15. mars Forfatter #29 Skrevet 15. mars På YouTube kan du også se om du kan Amerikansk tegnspråk (som ikke er det samme som norsk tegnspråk, så det hjelper ikke om man bare kan det) 1
sofie777 Skrevet 15. mars Forfatter #30 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke selvfølgelig, jeg heier ikke på de norske. Det er mange som er bedre. Men skal sitte oppe til best supporting actress for å se om Inga vinner, fordi jeg liker mannen hennes 😅 Orker ikke høre hele natta på hvor stas det er at nordmenn går på samme røde løper som selveste ditt og datt. Nordmenn blir så utrolig lett starstruck. Jeg måtte google hvorfor Thea Loch Næss gjør der, så man får komme fordi man er med i en film nominert for beste hår og sminke? Anonymkode: cf5a2...1ff Alle som er nominert (de 5-10 beste) får selvfølgelig være med og muligheten til å komme opp på scenen. Det finnes en utdeling for de tyngste tekniske prisene noen dager før, sånn at dagens sending ikke blir for lang. Men man unner dem å vise seg frem. I år kommer det også en ny kategori, nemlig for de som finner skuespillerne til filmene, og det er jo en kategori som er stor i USA og UK, litt mindre, men ikke ikke-eksisterende i Norge. Jeg er stolt av å være norsk. Derfor ser jeg dette programmet. Jeg har for så vidt sett via dansk tv i mange år, men endelig får vi se det på norsk. Det har vært litt kjedelig noen år, men å få norsk oppmerksomhet som kan dryppe nedover og kanskje føre til jobber for oss som er nederst på listene, det er jo gøy i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31 Skrevet 15. mars Her er rekkefølgen, håper det ikke kommer aaalt for mange dårlige vitser før vi kommer i gang. Alt for mange kategorier, så jeg spoler gjennom resten i morgen tidlig. Supporting Actress Animated Feature Animated Short Costume Design Makeup and Hairstyling Casting Live Action Short Supporting Actor Writing (Adapted Screenplay) Writing (Original Screenplay) Production Design Visual Effects Documentary Short Documentary Feature Music (Original Score) Sound Film Editing Cinematography International Feature Music (Original Song) Actor Actress Director Best Picture Anonymkode: cf5a2...1ff 1 1
Trueout Skrevet 15. mars #32 Skrevet 15. mars Er så slitsomt med all den gnålinga og elendige vitser🙈
sofie777 Skrevet 15. mars Forfatter #33 Skrevet 15. mars (endret) Tenk at jeg lærte meg norsk for dette!! 😄 Endret 15. mars av sofie777
sofie777 Skrevet 15. mars Forfatter #34 Skrevet 15. mars Trueout skrev (2 minutter siden): Er så slitsomt med all den gnålinga og elendige vitser🙈 Det er jo en del av sjarmen. Hvis man ikke orker dette, holder man ikke ut i 4 timer 1
Trueout Skrevet 15. mars #35 Skrevet 15. mars sofie777 skrev (2 minutter siden): Det er jo en del av sjarmen. Hvis man ikke orker dette, holder man ikke ut i 4 timer Syns overhode ikke det finnes noe sjarmerende ved det. Hadde aldri giddet å se i 4 timer i strekk😂 Ser til jeg blir lei og så på "spole seg gjennom" vitsene i morgen.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #36 Skrevet 15. mars Klart det blir Oscar når man prostituerer seg slik og går tilnærmet toppløs på den røde løperen... Anonymkode: ef325...c79
AnonymBruker Skrevet 15. mars #38 Skrevet 15. mars Gunnar, nå er natten reddet 😅 God natt, folkens. Anonymkode: cf5a2...1ff
Stonegiant Skrevet 15. mars #39 Skrevet 15. mars Trueout skrev (14 minutter siden): Er så slitsomt med all den gnålinga og elendige vitser🙈 Helt uenig. Conan er halve vitsen med å se. Elsker ham! 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå