Gå til innhold

Oscar 2026 - Samtale gjennom natten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
fru Alving skrev (33 minutter siden):

Kjolen til Renate er hot!

sofie777 skrev (31 minutter siden):

Enig, veldig enkel, men også ikke enkel likevel, på en veldig god måte

fru Alving skrev (28 minutter siden):

Hun har en utrolig stil og må jo være en drøm for en designer å kle opp. Det er ikke mange som kan gå med mye av det hun har på seg på de store festene.

Sååå uenig. Det ser ut som et rødt laken, null fasong. Synes alltid hun ser bleik og kjedelig ut, så fargen er et pluss, men den er jo utrolig ukledelig. Verken hun eller kjolen har fasong, og hun har ikke utstrålingen eller skjønnheten til å tilføre den noe ekstra. 

Anonymkode: 28018...a44

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine favoritter i år:

1. One Battle After Another
  2. Bugonia
  3. Sinners
  4. Marty Supreme

Spesielt #1 og #2 likte jeg ekstremt godt. Kan gå år mellom slike filmer.

• Liker 2
Skrevet
sofie777 skrev (19 minutter siden):

Så gøy å ha vært i samme rom og ha blitt snakket til av en som har vært på Den røde løperen. Jeg var statist i første episode av Lykkeland som Petter Næss regisserte. Han flyttet meg i riktig posisjon, men denne valgte jeg selv: 

image.thumb.png.fb101c81a8e7faeddbc0520fd7ca318b.png

Statistoppdrag er spennende. Får litt innblikk da. I dager som kan være alt fra et par timer lange til mer enn 7,5 timer.  Ofte til fast oppdragslønn uavhengig av hvor lang dagen blir… 🙂

Skrevet
sofie777 skrev (23 minutter siden):

På Disney+ skal du få norsk kommentar

Var heldigvis den norske også på web ja. Det stod engelsk ventetekst fem minutter før, men spratt over til norsk det siste minuttet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sååå uenig. Det ser ut som et rødt laken, null fasong. Synes alltid hun ser bleik og kjedelig ut, så fargen er et pluss, men den er jo utrolig ukledelig. Verken hun eller kjolen har fasong, og hun har ikke utstrålingen eller skjønnheten til å tilføre den noe ekstra. 

Anonymkode: 28018...a44

Er dessverre enig med deg.

Min favoritt fra rød løper er Kieran Culkin og Jessie Buckley. Og Demi Moore uten toppfjærene!

Anonymkode: c2fe2...eaf

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg må nok legge meg snart, men ønsker å se! Har basic Tv2 play, går det an å ta opp denne her?

Har pleid å se filmer og følge med før, men dette året har jeg vært mye syk og ikke orket å se på filmer. Så har ikke sett noen. 

Heier på Affeksjonsverdi, da! Norsk! :)  Tror forresten flere kommer til å uttale seg om verden, Trump og Ice. Det er jo surrealistisk at dette her foregår samtidig som det som nå foregår... 

Anonymkode: 3695f...426

Selve progammet går på Disney+ fra 23.30, men tror du kan se det på Youtube også.

AnonymBruker
Skrevet
Trueout skrev (1 minutt siden):

Selve progammet går på Disney+ fra 23.30, men tror du kan se det på Youtube også.

Kun hvis du har YouTube TV, en betalingstjeneste.

Anonymkode: 0b9e0...4a8

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (59 minutter siden):

Vi heier selvfølgelig på Affeksjonsverdi/Sentimental Value, men også Hår og sminke i Den stygge stesøsteren, og Visuelle effekter og litt Musikk til Sinners.

Hvor mange Oscar håper dere på?

Det er ikke selvfølgelig, jeg heier ikke på de norske. Det er mange som er bedre. Men skal sitte oppe til best supporting actress for å se om Inga vinner, fordi jeg liker mannen hennes 😅

Orker ikke høre hele natta på hvor stas det er at nordmenn går på samme røde løper som selveste ditt og datt. Nordmenn blir så utrolig lett starstruck. Jeg måtte google hvorfor Thea Loch Næss gjør der, så man får komme fordi man er med i en film nominert for beste hår og sminke?

Anonymkode: cf5a2...1ff

• Nyttig 2
Skrevet

På YouTube kan du også se om du kan Amerikansk tegnspråk (som ikke er det samme som norsk tegnspråk, så det hjelper ikke om man bare kan det)

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke selvfølgelig, jeg heier ikke på de norske. Det er mange som er bedre. Men skal sitte oppe til best supporting actress for å se om Inga vinner, fordi jeg liker mannen hennes 😅

Orker ikke høre hele natta på hvor stas det er at nordmenn går på samme røde løper som selveste ditt og datt. Nordmenn blir så utrolig lett starstruck. Jeg måtte google hvorfor Thea Loch Næss gjør der, så man får komme fordi man er med i en film nominert for beste hår og sminke?

Alle som er nominert (de 5-10 beste) får selvfølgelig være med og muligheten til å komme opp på scenen. Det finnes en utdeling for de tyngste tekniske prisene noen dager før, sånn at dagens sending ikke blir for lang. Men man unner dem å vise seg frem. I år kommer det også en ny kategori, nemlig for de som finner skuespillerne til filmene, og det er jo en kategori som er stor i USA og UK, litt mindre, men ikke ikke-eksisterende i Norge.

Jeg er stolt av å være norsk. Derfor ser jeg dette programmet. Jeg har for så vidt sett via dansk tv i mange år, men endelig får vi se det på norsk. Det har vært litt kjedelig noen år, men å få norsk oppmerksomhet som kan dryppe nedover og kanskje føre til jobber for oss som er nederst på listene, det er jo gøy i seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Her er rekkefølgen, håper det ikke kommer aaalt for mange dårlige vitser før vi kommer i gang. Alt for mange kategorier, så jeg spoler gjennom resten i morgen tidlig.

Supporting Actress
Animated Feature
Animated Short
Costume Design
Makeup and Hairstyling
Casting
Live Action Short
Supporting Actor
Writing (Adapted Screenplay)
Writing (Original Screenplay)
Production Design
Visual Effects
Documentary Short
Documentary Feature
Music (Original Score)
Sound
Film Editing
Cinematography
International Feature
Music (Original Song)
Actor
Actress
Director
Best Picture

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er så slitsomt med all den gnålinga og elendige vitser🙈

Skrevet (endret)

Tenk at jeg lærte meg norsk for dette!! 😄

Endret av sofie777
Skrevet
Trueout skrev (2 minutter siden):

Det er jo en del av sjarmen. Hvis man ikke orker dette, holder man ikke ut i 4 timer :) 

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (2 minutter siden):

Det er jo en del av sjarmen. Hvis man ikke orker dette, holder man ikke ut i 4 timer :) 

Syns overhode ikke det finnes noe sjarmerende ved det. Hadde aldri giddet å se i 4 timer i strekk😂 Ser til jeg blir lei og så på "spole seg gjennom" vitsene i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Klart det blir Oscar når man prostituerer seg slik og går tilnærmet toppløs på den røde løperen...

Anonymkode: ef325...c79

AnonymBruker
Skrevet

Josh Groban 😍

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Gunnar, nå er natten reddet 😅 God natt, folkens.

Skrevet
Trueout skrev (14 minutter siden):

Helt uenig. Conan er halve vitsen med å se. Elsker ham!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Renate fikk sitte ved siden av "kongen"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...