AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Kryneren skrev (23 timer siden): Og hvorfor? Ikke bare utseende Kjæresten Anonymkode: 9a99c...83b 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Oi her er det mange, og de fleste av de er fitness influensere. Av norske damer har jeg fått sansen for Kristine Arntzen i det siste. Andre flotte norske er Maren Turmo, Emma Gunnarsen osv. Anonymkode: e9020...855 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Dama. Fordi hun er drømmedama på alle måter. Anonymkode: b23a9...7df 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Meg selv. Jeg er en veldig kul, morsom, smart og pen dame. Anonymkode: 09e12...9de 3
Hedonborealis Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Dama mi. Hun er drømmekvinnen min på mange måter. ❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Er så mye bra ungjenter på tiktok å se på om dagen at å liste opp fineste eksemplarer blir å ta år og dag og sikkert 2-300 sider her. Men om med "kvinne" du mener eldre dame så må jeg ha betenkningstid. Madelyn Cline begynner jo å bli litt opp i årene nå, men hun er fortsatt helt ok. Anonymkode: e9020...855
Gustav22 Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars Moden Stolt over sin kropp Glad kåt open og nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars Ei jeg leverer varer til. Ung, svensk, mørk i huden og ganske deilig feit. Søt stemme og fint smil. Veldig lett å snakke med og vi snakker oss bort. Perfekt Anonymkode: 7f59c...ade
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Skrevet 19. mars Haddy Njie og Marit Larsen. Anonymkode: 86f10...868
Elaine Marley Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå