venus_ Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Hvilke skinny jeans kan passe til oss med stor mage? Har brukt Molly til nå, men får ikke tak i den lenger. Synes også den er littegrann for stram over magen. Liker hverken de fra Cubus eller KappAhl. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Har du prøvd Cellbes? Jeg kjøpte disse, og det var kjærlighet ved første blikk 😄 Det står at de har kun 2 prosent stretch (jeg er vanligvis opptatt av at jeg vil ha mest mulig bomull i jeansen min). Men mulig det er feilmerking, for de har veldig god stretch og sitter flott uten å klemme. Et annet pluss er at de er i tre beinlengder. Deilig å slippe å legge opp. Stretchjeans med rette ben - tre lengder Linnea - Mellomblå / Denim | Cellbes Om disse ikke er din tekopp, så har de flere andre modeller også. 🙂 Anonymkode: 9d927...9b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Jeg liker Only Carmakoma sine Anonymkode: c21cc...381 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker Only Carmakoma sine Anonymkode: c21cc...381 Signerer denne. Mange gode bukser som også er mer holdbare enn forventa mtp pris. Fargen falmer men de blir ikke utslitt så fort som andre i samme prisklasse. Anonymkode: 32671...867
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Tro det eller ei men jeg fant på lager157. Jeg er typ xl-stor så jeg hadde ikke troen på at jeg ville finne, men jammen sa jeg smør! Det selges råbillig, kvaliteten er grei nok mtp prisen og de er gode å gå i. Kjøp mindre enn du tror da de strekker seg. Ja vet vet "alle sier det" men de gjør faktisk det. Anonymkode: 7d8d6...925 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars KappAhl hadde en modell som het Ebba! Umulig å få tak i lenger dessverre. Anonymkode: 2745b...538
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Denim Destination eller Perfect Jeans. Flere modeller i mange ulike størrelser og lengder. Anonymkode: 13ad9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denim Destination eller Perfect Jeans. Flere modeller i mange ulike størrelser og lengder. Anonymkode: 13ad9...6de Forresten; DD har vel egentlig bare slimfit, men Perfect Jeans har kjempegode skinny jeans! Anonymkode: 13ad9...6de
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars Cubus sine curvy liker jeg Anonymkode: 8d1f8...ddb
venus_ Skrevet 23. mars Forfatter #12 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 15.32): Jeg liker Only Carmakoma sine Anonymkode: c21cc...381 Kan disse kjøpes i butikk og? Eller bare på nett?
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Skrevet 23. mars Vanskelig å si når man ikke vet str Anonymkode: 4f7e4...f1d
venus_ Skrevet 24. mars Forfatter #14 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vanskelig å si når man ikke vet str Anonymkode: 4f7e4...f1d Som oftest XL.
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 19.41): Tro det eller ei men jeg fant på lager157. Jeg er typ xl-stor så jeg hadde ikke troen på at jeg ville finne, men jammen sa jeg smør! Det selges råbillig, kvaliteten er grei nok mtp prisen og de er gode å gå i. Kjøp mindre enn du tror da de strekker seg. Ja vet vet "alle sier det" men de gjør faktisk det. Anonymkode: 7d8d6...925 Skal ikke undervurdere 157. Jeg passer ikke i jeansene der, men ungdommen min elsker de. Sitter som et skudd, ser ut som 2000-kroners jeans på og holder godt i vask. Elsker 157 generelt, skulle bare ønske de klarte å ha nok folk på jobb slik at de ikke så så bomba ut der hele tiden. Anonymkode: 54810...32c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Skrevet 24. mars venus_ skrev (På 15.3.2026 den 14.40): Hvilke skinny jeans kan passe til oss med stor mage? Har brukt Molly til nå, men får ikke tak i den lenger. Synes også den er littegrann for stram over magen. Liker hverken de fra Cubus eller KappAhl. Bruker freddy. Anonymkode: deb09...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Liker BikBok sin superflex (usikker på om de heter det enda?). Brukte Gina sin Molly før, men syntes de også utvidet seg for mye over tid og slites fort i lårene (gnisselår) Har selv prøvd Lager157 sine (den typen til 150,- da) og syns de utvider seg ENORMT mye. Var veldig fan av Dr.Denim sine (husker ikke modell), men de endret på stoffet og de også endte med å utvide seg en del. Usikker på hvordan de er nå da jeg ikke har prøvd de på i hvert fall 8 år. Anonymkode: 84f63...0c4
AnonymBruker Skrevet 29. mars #18 Skrevet 29. mars Vanskelig å vite om du vil like den, men jeg liker veldig godt Levi’s 311 Shaping skinny jeans. Har ikke funnet den i butikk, bare på nett. Og den er slitesterk, har brukt den masse i to år og den er like fin på innsiden av lårene. Anonymkode: 73a98...be7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå