Gå til innhold

Å kjøre brannbil....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_storm_*
Skrevet

Hva syns dere om å ha sex når jenta har mensen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Blod over alt!! Men det smører bra da...........

Skrevet

Kommer jo alt an på hvor mye man blør. Er det mye, så synes det det høres ekkelt ut, rett og slett. Er det bare bittelitt blod så gjør det vel ikke så mye. Men selv har jeg aldri hatt sex under mensen; det tiltaler ikke hverken meg eller min mann.

Skrevet

Nei, mensen er "fri"-periode. .

Skrevet

Har aldri hatt sex under mensen, og tror ikke det blir aktuelt heller.. Men jeg har flere venninner som gjerne har sex når de har mensen, fordi de synes de er mer "følsomme" nedentil når de har mensen - altså bedre sex. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjører brannbil!!!

Men jeg er jo brannmann da :ler:

(Men ikke i senga)

Gjest -eline-
Skrevet

Helt greit etter at de verste smertene har gitt seg, jeg blør lite. Krever dog enten håndkle under eller at man gjør det i dusjen, så for min del er det opp til han.

Gjest Gjest
Skrevet

Har gjort det, men syns ikke noe om det, da det er ekkelt syns jeg. Blir ikke gjort igjen. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjører brannbil!!!

Men jeg er jo brannmann da  :ler:

(Men ikke i senga)

For håpe du ikke setter senga i brann da :ler:

Skrevet

Har heldigvis en kjæreste som ikke brtr seg om blod å sånn under mensen.

Takk å lov for det:)

Skrevet

Uff, nei det er ekkelt...

Skrevet

har gjort det et par ganger ja men jeg får så vondt inni min vagina når jeg har mensen, dypt inni og da er det ikke godt å få noe som er større enn en tampong inn...

Skrevet

Ikke noe problem, ser ingen grunn til å la være.

Gjest Bodillen
Skrevet

Blir behovet påtrengende er det vel greit å ta seg en kjapp en i dusjen, men ikke noe utover det.

Skrevet
Blir behovet påtrengende er det vel greit å ta seg en kjapp en i dusjen, men ikke noe utover det.

:) enig med deg....

Skrevet

Nei det er ekkelt, så jeg greier meg fint uten de få dagene, det samme gjør sambo.

Skrevet

Ja når jeg blør lite så er det helt greit både for meg og han, bruker bare et hånkle .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...