Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid drømt om å bo ved sørlandskysten og faktisk ha flere soldager enn jeg er vant med fra hjemplassen min. Jeg har ikke det helt store behovet for å bo i en større by med kjøpesentre og alt som er, like ved meg, selv om jeg foretrekker å bo en plass som har det viktigste av butikker og bekvemmeligheter. Og at boligprisene er lavere enn i Kristiansand er bare en stor bonus. Dere som er oppvokst der eller som bor der nå, hvordan er dine erfaringer? Er det vanskelig å komme inn i miljøet? Jeg ser på finn at det er ledige stillinger innen mitt felt, og hvis det skulle vise seg å bli vanskelig så kan man gjerne pendle til Arendal? Jeg har bil

Jeg vet at byen bugner av sommerturister i ferien og at byen er temmelig død på vinterstid. Er det litt tilflyttere av yngre mennesker(under 40) eller mest "de samme gamle generasjonene"? Er det mye preg av menighet og kirke?

Anonymkode: 3ae66...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt å pendle fra Risør til Arendal. Da hadde jeg heller valgt å satse på Tvedestrand eller noe der omkring. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Tvedestrand. Bor nå i Oslo, men ønsker å flytte tilbake etterhvert. Jeg tror miljøet kan være litt vanskelig å komme inn i. Men hvis du har partner/får deg en partner på Sørlandet, og kanskje blir med i noe idrett av noe slag, så tror jeg at man vil enklere få venner/relasjoner. Jobbmulighetene er ikke de beste, og det er det det står på for min del.

Anonymkode: 291cc...bbb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...