AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Noen som går på ADHD-medisiner, men egentlig ikke liker det? Fortell! Anonymkode: 512e8...a85
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Dårlig matlyst og vektnedgang og symptomene ble verre av å prøve ut ny medisin, så måtte gå tilbake til den gamle. Anonymkode: 644c9...95b
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Kjenner at det er gift. At medisinen overkjører kroppens signaler. Men får ikke gjort noe uten..Tar noen dager her ig der av, heldigvis Anonymkode: cff80...faa 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Jeg liker det ikke, men jeg fungerer ikke uten. Men: dårligere hud, hår og negler. Vektnedgang. Svette. Helt ødelagt hver kveld. Mindre kreativ. Mindre sosial. Mindre meg selv. Jeg hater at dette her er det eneste de har å tilby 😞 Anonymkode: 512e8...a85 1
NinaLisa Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Jeg har brukt slike medisiner i over 20 år. Jeg har bivirkninger og vil egentlig slutte med de, men jeg fungerer ikke uten. Bare en dag uten og jeg blir så syk at jeg tror jeg skal dø. Og hjernen er helt kaputt. Så jeg må nok belage meg på å bruke resten av livet. Dessverre. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Jeg sluttet etter å ha prøvd ut medisiner i bare noen måneder. Orket ikke det trykket i hodet, tanker på speed og den krasjen på ettermiddag/kveld. Hadde også en rigid psykiater som nektet å la meg tilpasse dose etter syklus. «ADHD medisiner er for ADHD, ikke pms»… Har i ettertid skjønt at jeg har kronisk lave jernlagre, og at det kan forverre ADHD-symptomer samt gjøre at medisinen ikke virker like godt/at bivirkningene blir verre. Anonymkode: 565d0...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sluttet etter å ha prøvd ut medisiner i bare noen måneder. Orket ikke det trykket i hodet, tanker på speed og den krasjen på ettermiddag/kveld. Hadde også en rigid psykiater som nektet å la meg tilpasse dose etter syklus. «ADHD medisiner er for ADHD, ikke pms»… Har i ettertid skjønt at jeg har kronisk lave jernlagre, og at det kan forverre ADHD-symptomer samt gjøre at medisinen ikke virker like godt/at bivirkningene blir verre. Anonymkode: 565d0...1d7 Men på bare noen måneder får man ikke prøvd ut ordentlig over tid, det finnes jo ulike typer? Her måtte det prøves diverse før det landet på den riktige (Atomoxetine). Anonymkode: 4f647...d6b
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Går ikke på de selv, men min beste venninne gjennom 15 år ble et helt annet menneske som jeg ikke lengre tålte å være noe med. Anonymkode: 0cc4f...36a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå