Miss Meilir Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Renate Reinsve, jeg skjønner godt hun får ros av mange 🥰 To artikler om henne: Renate Reinsve: – Hun har alltid utmerket seg Oscar-nominerte Renate Reinsve sin vei fra barndommen i Solbergelva til stjerne i Hollywood Sistnevnte artikkel (fra Tv2) var trist å lese. 😔Sitater fra artikkelen: "På hjemmebane skal ikke livet ha vært like enkelt, og i flere intervjuer har hun åpnet seg delvis om det hun har beskrevet som en «turbulent» og «ganske vanskelig» oppvekst." Det står at hun ble kastet ut hjemmefra som 16-åring. Det er en lenke i denne setningen (i selve artikkelen), som viser til et YouTube-intervju. Jeg ble veldig overrasket, for jeg husker så godt et bilde av henne og bestemoren og moren i forbindelse med en premiere. Da er det jo lett å se for seg en "perfekt" oppvekst og en "perfekt" familie.. Krysser fingrene for Renate ifm Oscar-utdelingen og ønsker henne alt godt 💜 4
Babyface Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Synes hun virker like tørr og kjedelig som filmene hun spiller. Men nå vant de Oscar da, så folk har åpenbart ulik smak. 😊 5 1 8
Nussepus Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Og når man kan vinne en så stor pris så kunne man stilt i litt finere kjole. Og det gjaldt fler i den norske delegasjonen. 6 2
Hallepalle2 Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Nussepus skrev (2 timer siden): Og når man kan vinne en så stor pris så kunne man stilt i litt finere kjole. Og det gjaldt fler i den norske delegasjonen. Hun var jo rålekker. Snakk om at less is more 👌🏼❤️ 10 1 3
Momma Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Jeg synes hun er nydelig og en fantastisk skuespiller, men mangler en hel del på å inneha wow-faktoren som de virkelig store stjernene har. Og det gjelder uansett hvordan hun kler seg. 7
Trueout Skrevet 17. mars #6 Skrevet 17. mars Nussepus skrev (7 timer siden): Og når man kan vinne en så stor pris så kunne man stilt i litt finere kjole. Og det gjaldt fler i den norske delegasjonen. Enig! 1 1
Me for life Skrevet 17. mars #7 Skrevet 17. mars Nussepus skrev (13 timer siden): Og når man kan vinne en så stor pris så kunne man stilt i litt finere kjole. Og det gjaldt fler i den norske delegasjonen. Det reagerte jeg også på. Den røde kjolen satt jo helt forferdelig på henne over puppa. Så ut som når man surrer et badehåndkle rundt seg på vei ut av dusjen. Da spiller det liten rolle at det var av et eksklusivt merke. 3 1
blvck Skrevet 17. mars #8 Skrevet 17. mars Me for life skrev (2 minutter siden): Det reagerte jeg også på. Den røde kjolen satt jo helt forferdelig på henne over puppa. Så ut som når man surrer et badehåndkle rundt seg på vei ut av dusjen. Da spiller det liten rolle at det var av et eksklusivt merke. Ja, og splitten var alt for høy, og det var tydelig at hun skjemtes av det selv også for hun holdt hånda over rumpa da hun gikk. Kjolen til etterfesten var mye bedre syns jeg! Tidligere syns jeg hun har hatt masse fine kjoler! 2
Tough cookie Skrevet 17. mars #9 Skrevet 17. mars Hun er ambassadør for LV og må nok gå med det som de bestemmer. Ikke sikkert hun har så mye valg 1 3
hvalstad45 Skrevet 17. mars #10 Skrevet 17. mars Syns heller ikke den var så vellykka, mye finere den på etterfesten. Hun har jo en modellkropp og er lett å kle opp, men jeg skjønner ikke helt den store begeistringen for henne, hun er en god skuespiller, men jeg syns hun ser helt vanlig norsk ut, ikke noe wow-skjønnhet. Men utrolig gøy med suksessen og ønsker henne all lykke til. 4
nope23 Skrevet 17. mars #12 Skrevet 17. mars hvalstad45 skrev (27 minutter siden): Syns heller ikke den var så vellykka, mye finere den på etterfesten. Hun har jo en modellkropp og er lett å kle opp, men jeg skjønner ikke helt den store begeistringen for henne, hun er en god skuespiller, men jeg syns hun ser helt vanlig norsk ut, ikke noe wow-skjønnhet. Men utrolig gøy med suksessen og ønsker henne all lykke til. Kanskje det å se nordisk ut er litt "eksotisk" i ett hav av ihjelopererte,botox/fillersfylte hollywood stjerner. Det er så mange skuespillere nå som er så stiv i fjeset at deres skuespill ikke blir noe bra for de kan såvidt uttrykke følelser i ansiktet. 19
hvalstad45 Skrevet 17. mars #13 Skrevet 17. mars nope23 skrev (3 minutter siden): Kanskje det å se nordisk ut er litt "eksotisk" i ett hav av ihjelopererte,botox/fillersfylte hollywood stjerner. Det er så mange skuespillere nå som er så stiv i fjeset at deres skuespill ikke blir noe bra for de kan såvidt uttrykke følelser i ansiktet. Ja, det er et godt poeng, hun ser nok veldig europeisk, litt alveaktig og spesiell ut kontra alle de stjernene som blir helt like. Får håpe hun ikke blir frista til å gjøre noe med utseendet sitt! Jeg syns personlig hun Inga har en mer x-faktor, men ser jo at Reinsve passer godt som en modell for internasjonale merker og gjør seg godt på film. 8
Johan uten land Skrevet 19. mars #15 Skrevet 19. mars Flott jente/dame - er vel ingen direkte ulempe med en vanskelig oppvekst når man skal spille såre rolller. Skjønt - det er kanskje en kunstnermyte... E
annelis Skrevet 19. mars #16 Skrevet 19. mars Nussepus skrev (På 16.3.2026 den 19.48): Og når man kan vinne en så stor pris så kunne man stilt i litt finere kjole. Og det gjaldt fler i den norske delegasjonen. LV lagt ut hennes antrekk på sine sider som eksempel på veldig bra styling
Nussepus Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars annelis skrev (1 time siden): LV lagt ut hennes antrekk på sine sider som eksempel på veldig bra styling Kjedelig antrekk uansett.
Taffel Skrevet 19. mars #18 Skrevet 19. mars Babyface skrev (På 16.3.2026 den 5.21): Synes hun virker like tørr og kjedelig som filmene hun spiller. Men nå vant de Oscar da, så folk har åpenbart ulik smak. 😊 Ja, folk har heldigvis ulik smak.
Minitroll Skrevet 19. mars #19 Skrevet 19. mars Den røde kjolen var ikke så kledelig, men hun er som regel elegant på sånne tilstelninger, og har stjernekvalitet i likhet med de andre skuespillerne der. Filmene synes jeg har vært kjedelige, men hver sin smak..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå