AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Det eneste som hjelper for å få ut hårballer hos katten min er å gi han kattemalt, og han elsker det. Etter to måneder med jevnlig inntak av kattemalt, har han sluttet med hosting, harking og å spise gress Dessverre koster en tube nesten 150 kroner, og jeg lurer på om det er mulig å lage selv? Anonymkode: 20363...143
NinaLisa Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars På zooplus får du tre tuber på 100 gram for 135 kroner. Det er ikke så dyrt. Jeg vet ikke om man kan lage det selv billigere.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars NinaLisa skrev (8 timer siden): På zooplus får du tre tuber på 100 gram for 135 kroner. Det er ikke så dyrt. Jeg vet ikke om man kan lage det selv billigere. +69 kroner i frakt=204 kroner. Ikke så billig akkurat Ts Anonymkode: 20363...143
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): +69 kroner i frakt=204 kroner. Ikke så billig akkurat Ts Anonymkode: 20363...143 Herregud, gjerrigknark! Det koster å ha dyr! Og jo, det er fortsatt rimelig. Ta ansvar, bla opp! Anonymkode: 17dfa...3ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Finner man oppskrift på kattemalt? Jeg har googlet litt, og ikke funnet noe - men det kan jo være at jeg bare ikke har lett godt nok. Hos Zooplus er det gratis levering om man bestiller for over 600,- kroner, og de har jo veldig mye annet enn bare kattemalt. Anonymkode: 3ba8f...108
Jif Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Kattemalt er ikke dyrt. Kjøp flere tuber og få gratis frakt, eller legg til noe du likevel trenger som for, kattesand eller andre ting du trenger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå