Anonym11223344 Skrevet søndag kl. 01:07 #1 Skrevet søndag kl. 01:07 Den er ødeleggende for norsk eksport. Komiteen består av gamle og udugelige politikere. Dumme utlendinger straffer oss når de ikke får prisen (jmf MM i Epsteinfiles). Rødt har rett: en forsamling av eksperter fra forskjellige land må til. (Det er ubegripelig at prisen henger høyt, gitt de inkompetente medlemmene i komiteen, men dette vet ikke utlendinger). 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:55 #2 Skrevet søndag kl. 02:55 Folk flest bryr seg ikke om Fredsprisen. La de få holde på. Vi skal ikke styres av Trumps følelser. Anonymkode: 221fe...801 2
Fru Uperfekt Skrevet søndag kl. 03:02 #3 Skrevet søndag kl. 03:02 Anonym11223344 skrev (1 time siden): Den er ødeleggende for norsk eksport. Komiteen består av gamle og udugelige politikere. Dumme utlendinger straffer oss når de ikke får prisen (jmf MM i Epsteinfiles). Rødt har rett: en forsamling av eksperter fra forskjellige land må til. (Det er ubegripelig at prisen henger høyt, gitt de inkompetente medlemmene i komiteen, men dette vet ikke utlendinger). Enig i at bla Jagland aldri skulle ha sittet der, og mener prisen har flyttet prisen til dels vekk fra det den skal være men den bør fremdeles være i Norge
Sjokoladepenge Skrevet søndag kl. 09:11 #4 Skrevet søndag kl. 09:11 (endret) Fredsprisen er et politisk verktøy for USA og har null kredibilitet. Den kan like gjerne legges ned. Endret søndag kl. 09:12 av Sjokoladepenge 1
Perine Skrevet mandag kl. 16:13 #5 Skrevet mandag kl. 16:13 Hvem bør egentlig utnevne nobelkomiteen? For at sikre at det ikke er politiske bindinger eller fare for påvirkning? Jeg vet ikke. 1
NordicViking Skrevet mandag kl. 20:43 #6 Skrevet mandag kl. 20:43 (endret) Perine skrev (6 timer siden): Hvem bør egentlig utnevne nobelkomiteen? For at sikre at det ikke er politiske bindinger eller fare for påvirkning? Jeg vet ikke. I følge Alfred Nobels testamente, så skal det norske Stortinget utnevne medlemmene av Nobelkomiteen. Case closed. https://www.stortinget.no/no/Stortinget-og-demokratiet/Valg-og-konstituering/Valgkomiteen/Valg-av-medlemmer-til-Nobelkomiteen/ Endret mandag kl. 22:48 av NordicViking Lagt til link. 1
Perine Skrevet mandag kl. 20:53 #7 Skrevet mandag kl. 20:53 NordicViking skrev (5 minutter siden): I følge Alfred Nobels testamente, så skal det norske Stortinget utnevne medlemmene av Nobelkomiteen. Case closed. Det var jeg faktisk ikke klar over. Takk da er det opp til Stortinget å velge med omhu. 1
Momma Skrevet mandag kl. 20:58 #8 Skrevet mandag kl. 20:58 Jagland har ødelagt en del for prisens renomme, men jeg kommer ikke på noe annet land som er bedre egnet til å være prisens hjemland dersom den fremdeles skal bestå.
tvertimot Skrevet i går, 03:47 #9 Skrevet i går, 03:47 Momma skrev (6 timer siden): Jagland har ødelagt en del for prisens renomme, men jeg kommer ikke på noe annet land som er bedre egnet til å være prisens hjemland dersom den fremdeles skal bestå. Signerer denne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå