AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars I dag er 14. mars - Steik og blowjob dagen. Noen her på KG som har feiret den og gjort litt ekstra for mannen? ❤️ Anonymkode: 1a3b5...fbb
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Nei jeg ga han gave på valentines dagen. Da får han steke biff til meg 14 mars😄 Anonymkode: 38109...dcd 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars Vi har hatt biff, men det var tilfeldig og sammen med resten av familien. Mulig det blir litt pulings i kveld. Anonymkode: c7623...288 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Den dagen ble vel opprettet som et "motsvar" til Valentinsdagen. De mannfolka som snakker høyest om biff-blowjob dagen er som regel de samme som ikke gidder å legge to pinner i kors i februar, så da er det helt rimelig å droppe denne dagen også 👍🏻 Anonymkode: 49840...0de 21 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars Jeg har bursdag denne dagen, og er så egoistisk at jeg vil ha den dagen for meg selv. 🤪 Så nei, biff og blowjob-dagen feires ikke her i huset. (Og jeg ser det nevnes valentinsdagen; her gir vi begge noe til hverandre den dagen. I år fikk han blomster og jeg fikk sjokolade.) Anonymkode: 5973f...e3f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Skrevet 14. mars Jeg hadde biff og blåste opp en ballong. Anonymkode: 64248...35e 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Skrevet 14. mars Jeg har fått hverken steak eller blowjob. Enda en halvtime igjen av dagen, men mannen har lagt seg, så jeg tviler. K49 Anonymkode: 08179...45d 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Skrevet 14. mars Nei. Jeg ordner til ham på valentinsdagen og bryllupsdagen, og ellers, men får aldri noe i retur… dessuten får han bj hver gang vi har sex, igjen uten at det er sikkert at jeg får i retur… så nei, denne dagen boikotter jeg! Anonymkode: c0f0b...dc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #13 Skrevet 14. mars Haha, jeg kjøpte faktisk indrefilet i dag - det var tilbud på Coop mega, vet ikke om det er tilfeldig eller om det er for anledningen😄 Jeg skal spise den helt alene da, og det blir i morgen. Synes konseptet er utrolig barnslig. Det skal jo liksom være et motsvar på valentines, kvinner liker kjærlighet og kosemose og sånt kliss som liksom alle gutta motvillig må spille med på 14. februar, mens gutta liker biff og blowjob så nå er det damenes tur til å gjøre noe de ikke liker liksom. Det er så neandertaler. Forøvrig elsker jeg både biff og blowjobs, så det er jo litt vanskelig å markere dagen med de to tingene, da den ikke hadde skilt seg fra en helt vanlig lørdag. Anonymkode: 059e1...aa1 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars #14 Skrevet 14. mars Nei for menn liker vi ikke Anonymkode: e2b33...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Skrevet 15. mars Har bare feiret det en gang. Men ellers så er det alltid jeg, som på valentintines har laget hans favoritt middag, hans favoritt dessert, kledd meg opp, laget kort til han, og kjøpt en liten gave. Men da man selv ikke får noe. Hvorfor skal han ha dobbelt opp, og jeg ikke noe. Anonymkode: 8a9ea...08f 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars #16 Skrevet 15. mars Nei, vi feirer ikke Valentine heller. Men vi var på date på restaurant 11.mars. Oralsex er aktuelt hele året. Anonymkode: b7e45...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #17 Skrevet 15. mars Vi skal ha biff i kveld, var på fest i går. Var tilfeldig at jeg kjøpte det på fredag, vi pleier å ha det en gang i mnd i snitt. BJ fikk han på fredag fordi jeg har mensen. (også uten anelse om 1 mars, han minte meg på det i går da vel og merke) Anonymkode: 20807...cff
AnonymBruker Skrevet 15. mars #18 Skrevet 15. mars HUFF Har aldri hørt om denne dagen.! Tror ikke mannen min har hørt om den en gang. Han har aldri nevnt. Høres ut som et fryktelig sexpress. Er så heldig at mannen ikke forlanger BJ. Anonymkode: a9151...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Skrevet 15. mars Han gjorde noe ut av valentines, da ville det vel vært litt rare om jeg ikke gjorde noe tilbake Anonymkode: 5ca9f...17a
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Skrevet 15. mars Kvinnene har sin egen dag. Cake and Cunnilingus Day 14.april. Valentinesday har ikke noe med dette å gjøre. Anonymkode: c8fd9...037 1 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå