Gå til innhold

Barbert...eller ikke..?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg barberer kjønnet mitt jevnlig..men nå skal jeg til underlivsundersøkelse hos legen, og lurer på om jeg er så tøff å stille nybarbert der..

Hva ville dere ha gjort? Hvordan tror dere legen min reagerer (kvinnelig lege)

Fiona

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg barberer kjønnet mitt jevnlig..men nå skal jeg til underlivsundersøkelse  hos legen, og lurer på om jeg er så tøff å stille nybarbert der..

Hva ville dere ha gjort? Hvordan tror dere legen min reagerer (kvinnelig lege)

Fiona

Tror du legen forlanger hår??? Tror du ikke h*n har sett blankpolert før??

Eller kanskje hun selv er hårløs....... hadde iallefall ikke hatt noen betenkligheter med å dratt til legen enten med eller uten hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Følg dine egne rutiner. Er det dagen du skal shave deg så gjør du det, er det ikke dagen du skal shave deg så gjør du det ikke. Legen ser ikke på det og tenker heller ikke på det. De har en jobb å gjøre innenfor så utsiden bryr dem seg ikke mye om.

Skrevet

Ja hvorfor skulle du ikke kunne stille nybarbert hos legen? Tro meg, h*n har andre ting å bry seg om enn det.

Skrevet

Jeg barberer meg til vanlig og når jeg skulle til GU, foretrakk jeg heller å komme nybarbert enn stubbete...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk faktisk denne kommentaren ved min FØRSTE gu...

"Åja, så du barberer deg......." Med et lite sukk og ikke noe mer å si......

Skrevet
:) Vil tro at legene er vant med at damene er barberte ja! Et lite spørsmål litt utenom tråden, Klør det ikke veldig der nede når håret vokser ut igjen? :sjenert: Hvor ofte må man barbere seg der da? Og blir sexlivet bedre???? :sjarmor:
Skrevet
:) Vil tro at legene er vant med at damene er barberte ja! Et lite spørsmål litt utenom tråden, Klør det ikke veldig der nede når håret vokser ut igjen? :sjenert: Hvor ofte må man barbere seg der da? Og blir sexlivet bedre???? :sjarmor:

Kan selvsagt klø litt...spesielt hvis du lar det gå en stund mellom hver barbering. Noen kremer kan være fine å bruke etterpå.

Sexlivet blir vel ikke akkurat noe bedre, men det er i allefall ikke noe hår i veien.

(Har du en elendig partner så er det liten sannsynlighet for at han blir noen superelsker fordi du er glattbarbert!!)

Lettere er det å holde rent også. Og noen synes det er finere å se på....men det er selvsagt smak og behag!

Og til trådstarter: tror legene er så vant til barberte underliv at de neppe hever øyenbryna engang. Gjør det som du føler deg komfortabel med!

Skrevet
Jeg barberer meg til vanlig og når jeg skulle til GU, foretrakk jeg heller å komme nybarbert enn stubbete...

Samme her.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror også at legene er mer eller mindre vant med dette innen nå. Uansett, noe stort sjokk er det aldri for dem. DU skal gjøre som du ønsker uansett, spiller ingen rolle hva lege/gynekolog syns.

Nei, det klør overhodet ikke for meg lengre. Tror egentlig ikke at det gjorde det i begynnelsen heller..

Du ser jo selv når du må barbere deg igjen, det blir uansett en del av den "daglige" rutinen.

Jeg hadde kanskje bittelitt antydning til nupper i begynnelsen, men det gikk fort over. Nå har jeg ingen reaksjoner på det i det hele tatt.

Sexlivet..jeg for min del syns det ble "bedre". Om ikke annet ble det en ny greie, litt ekstra på en måte :sjarmor:

Tviler på at jeg noengang vil la det vokse igjen - er blitt helt avhengig av å være barbert.

Bare husk:

* bruk en barberingskrem eller lignende

* vær nøye med at barberbladet er rent/nytt/skarpt

* smør gjerne inn med en avkjølende lotion etterpå.

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde polert meg helt.. tenk om legen tenker, 'jasså hu har pynta seg til GU' :ler:

mEN legen erjo kvinnelig da, og forhåpentligvis ikke lesbisk. :ler:

Trur jeg bare hadde stussa av litt jeg, syns det er greit med 'litt beskyttelse' :ironi:

Skrevet

Jeg tror ikke legen ville reagert på at du var nybarbert. Det er visst blitt veldig vanlig blant de i generasjonen under min egen!

Selv tar jeg ikke sjansen på helbarbering. Ser ut som ei ribba høne med kviser når jeg tar bikinilinja, og vil ikke se ut sånn på hele musa! Noen som har tips om lotion e.l. som hjelper mot 'kvisene'? ( ja, høvelen er helt ren)

Skrevet

jepp å barbere seg er blitt så vanlig vet dere. at kanskje til og med legen rynker på nesen når hun ser noen som har en diger bush fra navelen, på leppene, nedover lårene og inn i rumpesprekken.... :O

Skrevet

Samme her. Men jeg blir alltid litt nuppete etter et par dager, uansett hva jeg gjør :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg barberer og gjør meg fin for gynekolog akkurat som jeg ville gjort hvis jeg skulle ha sex. Føler meg ille nok og må ligge og skræve fra før, om jeg ikke skulle vært stubbete og uflidd!

Skrevet
Jeg tror ikke legen ville reagert på at du var nybarbert. Det er visst blitt veldig vanlig blant de i generasjonen under min egen!

Selv tar jeg ikke sjansen på helbarbering. Ser ut som ei ribba høne med kviser når jeg tar bikinilinja, og vil ikke se ut sånn på hele musa! Noen som har tips om lotion e.l. som hjelper mot 'kvisene'? ( ja, høvelen er helt ren)

Pyrisept el. hjelper på dersom du vasker deg med det etter at du har dusja og barbert deg. Jeg ble vartfall mye mindre kvisete av det.

Skrevet

første gang ei vennina av meg skulle til GU var hun så nervøs at jeg måtte bli med henne inn å holde henne i hånda... hun var jo kjemperedd for at legen skulle synes hun var unormal nedentil, så for å roe vennina mi, spurte jeg legen om hvordan det var å jobbe som gynekolog, og at han sikkert hadde sett mye forskjellig i den jobben...

han svarte at jo, han hadde sett mye han, både røde, grønne, rosa og formklipte dotter, kjettinger, diamanter, ringer, mye hår, lite hår, osvosv... men at dette var like vanlig for ham som det er for oss andre å tørke støv..

så til trådstarter: om du er barbert eller ikke, gynekologen din kommer helt sikkert ikke til å bry seg...

Skrevet
Jeg barberer og gjør meg fin for gynekolog akkurat som jeg ville gjort hvis jeg skulle ha sex. Føler meg ille nok og må ligge og skræve fra før, om jeg ikke skulle vært stubbete og uflidd!

Ja, du får sagt det du, Towelie! ;)

Tviler på at legene tenker på det ja....men har faktisk tenkt tanken selv, på om de tenker over det eller ei!

Gjest gjest1
Skrevet

Før klødde det når det vokste litt igjen, men etter at jeg ble "vant til det" så klør det aldri

Skrevet

Selv tar jeg ikke sjansen på helbarbering. Ser ut som ei ribba høne med kviser når jeg tar bikinilinja, og vil ikke se ut sånn på hele musa! Noen som har tips om lotion e.l. som hjelper mot 'kvisene'?

Prøv Vibratorrens!

Min venninne som jobber på Kondomeriet, undret seg over hvorfor de plutselig solgte så mye mer av det enn før... enkelt; ryktet har spredd seg. Den lille flaska med blå gelee gjør underverker! Det svir litt i noen sekunder (desinfiserende effekt), men så slipper du også nupper og "kviser". Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...