AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 21.30): Jeg vet vanlig tog er billigere, men tar bare Flytoget fordi det gikk raskest og jeg hadde dårlig tid. Flytoget og Vy går akkurat like raskt, samme reisetid. Anonymkode: 7ef92...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flytoget og Vy går akkurat like raskt, samme reisetid. Anonymkode: 7ef92...cb9 Det stemmer ikke. Ikke så veldig stor forskjell, men like raskt kjører de ikke da lokaltoget stopper på flere stasjoner. Anonymkode: c6cfa...5cc 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #23 Skrevet 16. mars Kommer an på hvor man kjører fra, men fra Oslo er det vel 1-2 minutter forskjell. Anonymkode: d57d3...23e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Flytoget og Vy går akkurat like raskt, samme reisetid. Anonymkode: 7ef92...cb9 Men går det hver tiende minutt? Uansett så ønsker jeg ikke å betale to billetter for å ta toget én vei… rakk ikke kontakte kundeservice i dag, jeg får prøve igjen i morgen. Anonymkode: 34ec4...49f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #25 Skrevet 17. mars Flytoget refunderte pengene med en gang, og jeg måtte bare vente i to minutter i Chatten. Så takk til Flytoget for god kundeservice! Anonymkode: 34ec4...49f 4 1
-jk- Skrevet 17. mars #26 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men går det hver tiende minutt? Anonymkode: 34ec4...49f Ikke enda. Men du skrev at du tok Flytoget fordi det gikk raskere, ikke fordi det gikk hyppigere. Og da er det selvsagt reisetiden folk kommenterer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #27 Skrevet 17. mars -jk- skrev (7 timer siden): Ikke enda. Men du skrev at du tok Flytoget fordi det gikk raskere, ikke fordi det gikk hyppigere. Og da er det selvsagt reisetiden folk kommenterer. Joda, men ventetiden inngår jo i regnestykket. Uansett var det Flytoget jeg tok denne gangen. Anonymkode: 34ec4...49f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars #28 Skrevet 17. mars Vy skal vel uansett ta over Flytoget snart, så da forsvinner vel hele muligheten for tæpping. Verken Vy eller Ruter har kommet så langt i teknologisk utvikling enda. Og når noe slår seg sammen slik så tar de jo sjelden vare på det beste, jfr. DNB og Sbanken. Anonymkode: d57d3...23e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #29 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vy skal vel uansett ta over Flytoget snart, så da forsvinner vel hele muligheten for tæpping. Verken Vy eller Ruter har kommet så langt i teknologisk utvikling enda. Og når noe slår seg sammen slik så tar de jo sjelden vare på det beste, jfr. DNB og Sbanken. Anonymkode: d57d3...23e Det er veldig rart. I England har dette vært i bruk i ca 10 år allerede på både buss og tog Anonymkode: e0c75...42b 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars #30 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vy skal vel uansett ta over Flytoget snart, så da forsvinner vel hele muligheten for tæpping. Verken Vy eller Ruter har kommet så langt i teknologisk utvikling enda. Og når noe slår seg sammen slik så tar de jo sjelden vare på det beste, jfr. DNB og Sbanken. Anonymkode: d57d3...23e Huff, jeg er redd du har rett! 🤯 DNB klarte å ødelegge Sbanken på imponerende kort tid… tenk at de kjøpte den beste appen i Norge, og så klarte de å velge å bruke sin egen elendige app i stedet! Anonymkode: 34ec4...49f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #31 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 20.13): Du kan selvfølgelig spørre pent om å få dette refundert, men det er jo ikke akkurat noe grunnlag for å klage. Alt har fungert akkurat som det skal, og de vet nå ikke hvor du faktisk gikk på. Anonymkode: 870bf...be9 Selvfølgelig kan hun spørre om å få dette refundert - og Flytoget refunderte pengene, akkurat som de gjorde i mitt tilfelle, selv om vi begge hadde begått brukerfeil. Det er god kundeservice. Anonymkode: 9e332...028 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå