AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden På onsdag kjørte jeg flytoget t/r Gardermoen (Oslo S). Jeg betalte med det kredittkortet jeg vanligvis bruker. All good. Begge transaksjonene er ført opp. Jeg gikk tilfeldigvis inn på banken hvor jeg har et kredittkort jeg sjelden bruker. Der står det at jeg har tatt flytoget på onsdag, billettpris 324 kr! Hva i alle dager har skjedd her? Vil jeg ha mulighet til å klage på dette til Flytoget?? Chatten deres er selvsagt stengt… Anonymkode: 34ec4...49f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg har hatt god erfaring med Flytogets kundeservice. Aner ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men kan det være at du tappet med mobilen eller kortholder og så ble begge kortene registrert? Jeg klarte å tappe ett kort da jeg dro fra Oslo S og et annet da jeg ankom Gardermoen. Ble da trukket for to billetter, men fikk pengene igjen da jeg skrev til kundeservice, Anonymkode: 9e332...028
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden 324 kroner tilsvarer enkeltbillett fra Drammen. Tæppet du deg ut begge veier? Anonymkode: d57d3...23e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Fra Flytogets sider: Kan du ha glemt å tæppe kortet ditt på avreisestasjonen? Når du reiser til flyplassen, er det viktig at du tæpper kortet før du går om bord, slik at systemet vet hvor du reiser fra. Dermed kan vi beregne riktig pris for turen din. Glemmer du å tæppe kortet, vil kvitteringen bli to dager forsinket, da systemet vil lete etter avreisestasjonen din. Prisen for reisen vil da beregnes ut fra lengste strekning, siden vi mangler avreisestasjonen. Anonymkode: d57d3...23e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Høres ut som du har glemt å tappe når du gikk av eller på, eller at det ikke har blitt registrert. Har skjedd meg også, men fikk refundert mellomværende uten problem. Anonymkode: caf5e...838
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden 324,- er forresten langt fra 2x. Flytoget mellom OSL og Oslo S koster 268,-. 2x ville dermed vært 536,- Dersom du uansett skal fra Oslo S kan du også vurdere VY neste gang, der er prisen kun 134,- eller halvparten av flytoget. Anonymkode: caf5e...838
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #7 Skrevet 56 minutter siden 324 er prisen en vei til/fra Drammen. Det er langt unna tur/retur Oslo. Du har ganske sikkert glemt å scanne kortet ditt før ombordstigning på vei ut til Gardermoen. Da legger systemet, forståelig nok, til grunn at du har reist lengste strekning. Det er fra Drammen. Du kan selvfølgelig spørre pent om å få dette refundert, men det er jo ikke akkurat noe grunnlag for å klage. Alt har fungert akkurat som det skal, og de vet nå ikke hvor du faktisk gikk på. Anonymkode: 870bf...be9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå