AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Hva skjer videre nå? Fortsetter megleroppdragwt uten mere kostnader. Ny tilstandsrapport må man ha.Men skal megler ha noe ekstra? Anonymkode: 5d2a7...744 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Jeg måtte fornye kontrakten med megler etter 6 mnd. Nå fikk jeg ikke solgt min leilighet som har ligget ute for salg i 8 mnd, så jeg såg meg nødt til å avbryte kontrakten og det kostet meg 20.000 kroner ekstra. Anonymkode: b6f1c...d7d
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Det kommer an på din avtele med megler. Men et år uten bli solgt tyder på feil pris. Dere må nok sette ned prisen med noen hundre tusen.... Anonymkode: 9053f...0f7 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva skjer videre nå? Fortsetter megleroppdragwt uten mere kostnader. Ny tilstandsrapport må man ha.Men skal megler ha noe ekstra? Anonymkode: 5d2a7...744 Skrev du ikke kontrakt med megleren? Anonymkode: 569ef...6a0
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Du må nesten si hva som står i kontrakten med megler... Jeg hadde kontrakt på ett halvt år med megler. Anonymkode: 75e3c...5bf
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må nesten si hva som står i kontrakten med megler... Jeg hadde kontrakt på ett halvt år med megler. Anonymkode: 75e3c...5bf Ble den da forlenget uten kostnader? Anonymkode: 5d2a7...744
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars En oppdragsavtale forlenges gjerne på samme vilkår, men noen økninger vil tilkomme. Det må innhentes nye opplysninger fra kommune og evt forretningsfører, og kan være prisøkning siden sist. Ny tilstandsrapport, men her kan gjerne takstmann oppdatere for en mindre kostnad enn å fysisk ta helt ny befaring, men det må man høre med takstmann om. Provisjon forblir det samme og visningshonorar, men det påløper kostnader til ny markedsføring også. Alt dette skal din megler kunne forklare deg. Velger du å ikke gå videre med megleren må du betale for utlegg og vederlag som har tilkommet oppdraget i henhold til avtalen. Så les den! Anonymkode: fdd7f...21e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå