AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Jeg fikk min oppdatert i dag og har ikke tatt den i bruk enda, men har sett på den. Litt mer trykking for å få kjøpt billett, men veldig greit at man kan søke på bussrute og kjøpe billett i samme app. Anonymkode: 3ce76...faf
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Hvordan er det nytt at man kan søke på bussruter i appen? Det kan man i den gamle appen også. Anonymkode: f50bf...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan er det nytt at man kan søke på bussruter i appen? Det kan man i den gamle appen også. Anonymkode: f50bf...053 Ja, i Skyss Reise-appen ja, men ikke i Billett-appen. Det kan hvert fall ikke jeg, og det er det de reklamerer for med den nye appen, at nå skal du kun trenge 1 app. Anonymkode: 7a9f0...28f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Ok, hva er poenget med to apper? Jeg har vel skyss reise appen jeg da, veldig enkel å bruke? Hva er vitsen/forskjellen på de to apoene skjønner jeg ikke. I appen jeg har kjøper jeg all slags billetter raskt, kan se reiser/planlegge, velge type betalingsløsninger som går automatisk... Osv. Hva er fordelen med den andre appen? Spør for å vurdere om den er verdt å installere. Anonymkode: f50bf...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Sjekket hvilken app jeg har, og den heter Skyss billett. Den har jeg hatt kjempelenge, og du har rett, det er ikke reiseplanlegger der ja. My mistake. Så da må jeg oppdatere? Eller er det en helt ny app med hvilket navn? Anonymkode: f50bf...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Har installert og sjekket litt ut på appen nå. Veldig bra med reiseplanlegger+ billettkjøp i samme. Men, det jeg savner er mobilkonto som er tilknyttet andre brukere. Den funksjonen har vært veldig grei å bruke med barna. I den nye appen kan man kjøpe og sende billetter til andre (som i skyss nettbutikk), men av en eller annen grunn har de droppet å kunne ha tilknyttede brukere. Så pluss og minus med appen! Anonymkode: f50bf...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan er det nytt at man kan søke på bussruter i appen? Det kan man i den gamle appen også. Anonymkode: f50bf...053 Tidligere var det to ulike Skyss apper, én for å kjøpe billett og én for å søke etter bussavganger Ts Anonymkode: 3ce76...faf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå