AnonymBruker Skrevet 15. mars #61 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Litt frekt og skrive at det er noe galt med meg psykisk eller at eg har noen andre problemer. Det er ikke det dette handler om. Hvorfor holde meg hemmelig. Hvorfor holde på sånn med meg som han gjør visst ikke eg ikke er venn! Anonymkode: a674e...498 Folk har jo forklart hvorfor, igjen og igjen, men du fortsetter å spørre… Anonymkode: 97183...c86 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #62 Skrevet 15. mars Du er hemmelig venn for en gift mann? Hvor dypt er man villig til å synke? Anonymkode: 8791b...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #63 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt frekt og skrive at det er noe galt med meg psykisk eller at eg har noen andre problemer. Det er ikke det dette handler om. Hvorfor holde meg hemmelig. Hvorfor holde på sånn med meg som han gjør visst ikke eg ikke er venn! Anonymkode: a674e...498 Vi har svart deg mange ganger. Du ønsker bare ikke å akseptere realiteten for det den er. Du har ikke respekt for deg selv her, dette er veldig trist å se. Anonymkode: 2df91...ee4 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #64 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo absolutt. Eg forstår mer en du forstår. Eg forstår hva for en drittsekk eg har pratet med. Hvor teit eg har våre i flere år. Eg har våre fullstendig blind. Så Takk til alle som har skrive til meg. Og, ja eg har skrive rotete. Det beklage eg. Anonymkode: a674e...498 Hvorfor lager du falsk dialekt? Du mikser mellom ulike dialekter og blander dem opp. Du har skrevet nok til å bli gjenkjent allerede dersom du var redd for det. Det er lurt å legge fram all relevant informasjon i HI, men endre på irrelevante detaljer som ikkr endrer scenarioet, tips til senere. Anonymkode: 2df91...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #65 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor lager du falsk dialekt? Du mikser mellom ulike dialekter og blander dem opp. Du har skrevet nok til å bli gjenkjent allerede dersom du var redd for det. Det er lurt å legge fram all relevant informasjon i HI, men endre på irrelevante detaljer som ikkr endrer scenarioet, tips til senere. Anonymkode: 2df91...ee4 Eg snakket dialekt og eg skriver dialekt. Eg skriver akkurat som eg vil. Vi er voksne mennesker og kan da oppføre oss deretter! Takk. Ville ha råd og har fått mye forskjellige råd fra mange. Noen hyggelige og noen litt mindre ....... Anonymkode: a674e...498
AnonymBruker Skrevet 15. mars #66 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei er ikke så ensom. Bare en spenning og glede når han kontakter meg som eg ikke har kjendt på i mange år. Til tider ønsket at det skulle blitt noe mer. Men ville ikke la vennskapet bli ødelagt. Anonymkode: a674e...498 Unnskyld meg men her her det virkelig ikke noe vennskap å ødelegge. Han er ikke vennen din. Han ser ikke på deg som en venn. Han synes ikke du er interessant som person, han ser en mulighet til å ligge med en yngre dame som han vet har ønsket det samme. Selvfølgelig får han panikk når du fadder kona hans. Er du helt sprengt? Du skjønner jo at han bare vil være utro? Hvorfor i ALLE DAGER skulle du liksom bli en del av "turgjengen" til han og kona? Jeg er så paff at jeg måper, er det mulig å være så kokt? Du tror seriøst ikke kona skjønner dette? Enten er du veldig dum eller veldig naiv eller begge deler. Anonymkode: f50af...ef9 3
petterm Skrevet 15. mars #67 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Eg snakket dialekt og eg skriver dialekt. Eg skriver akkurat som eg vil. Vi er voksne mennesker og kan da oppføre oss deretter! Takk. Ville ha råd og har fått mye forskjellige råd fra mange. Noen hyggelige og noen litt mindre ....... Anonymkode: a674e...498 Kjære ts! Du har tydeligvis blitt glad i han! Du ser på han som en venn, men kontakten med han gir deg noe mer enn et vanlig vennskap. Hadde han vært singel kunne det kanskje blitt noe mer enn ett vennskap. Selv om han sier han ikke vil ødelegge forholdet til kona si, så tror jeg helt ærlig at han kunne ha hoppet til køys med deg hvis anledningen bød seg, og han følte seg trygg på at det ikke ble oppdaget. Du må spørre deg hvorfor det er så viktig for han å holde kontakten med deg hemmelig. Det kan selvfølgelig være at han synes det er litt kleint siden du er en del yngre, men jeg tror kanskje han ønsker å skjule vennskapet for kona. Kanskje har han vært utro tidligere, eller kanskje hun blir lett sjalu. Kanskje ønsker han å skjule det I tilfelle ting endrer seg og han "klarer" å få deg i seng senere. Det er ikke noe feil med å ha vennskap av det motsatte kjønn. Det at han ikke har fortalt kona at han kjenner deg er kanskje heller heller ikke så ille, men det at det er så hemmelig at dere ikke må treffes offentlig er i min verden ett rødt flagg. Selv om det sikkert er sårt for deg tror jeg det beste er at du fader ut vennskapet. 1
Perelandra Skrevet 16. mars #68 Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
Mann57 Skrevet 16. mars #69 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 17.54): Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Eg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente. Eg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine. Anonymkode: a674e...498 Jeg vet ikke hvordan det startet, men tenker at han har nok mest lyst til og ha deg tilgjengelig for sex og bekreftelser for seg selv. Spennende greier, men hvis du har en intensjon om noe annet tror jeg du gjør lurt i å finne en annen mann. Håper du finner en hyggelig mann en dag! 🌞
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå