AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Har en hemmelig venn som ingen skal vite om! Det meste går på meldinger på mobilen. Uten å si så mye om det. Men i det siste så har han tatt mindre og mindre kontakt og skriver ikke så mye meldinger lengre. Inviterte han på en gåtur for å lufte litt. Men da var han redd for å bli sett med meg. Hva er galt med det? Han har andre venniner han går på tur med og skriver meldinger med. I det siste så har han begynt å gi litt slipp. Og det er sårt og vondt. Han spurte en gang om jeg har hatt venner før som har sklidd fra hverandre og blitt borte. Anonymkode: a674e...498 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars "Jeg gidder ikke si hva som er problemstillingen, men kom gjerne med innspill"? Anonymkode: 5debe...3fb 8 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Hvorfor er han hemmelig ? En ekte venn er vel venner som tørr å vise seg i lag ? Ellers blir det jo nesten på nivå med ungdomsskole /vgs der folk ikke skulle vite at den og den er venner 🙄 Som voksen hadde jeg ikke fortsett et vennskap der vedkommende ikke kan vise seg offentlig med meg.. Anonymkode: 7e79e...413 3 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 1
Luringa Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 Han er ikke verdt å bruke tid på. Finn en som du faktisk kan få, som er stolt av å vise seg med deg. Dette her er ugreit fra hans side, både mot kona og mot deg. 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 Det er en av to. Enten så skammer han seg fordi han tenker du er en taper, eller så vil han ligge med deg Anonymkode: 08a11...d0f 6 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Her er vi ute og kjører. Uten å si så mye om det. Anonymkode: 8b381...5f1 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her er vi ute og kjører. Uten å si så mye om det. Takk.. Anonymkode: a674e...498
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars Er du langt under ligaen hans? Anonymkode: 3f3b8...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 Har det skjedd noe fysisk mellom dere? Har du vurdert muligheten for at dette er en utro mann som lyver for å ha enkel tilgang til sex fra flere ulike kvinner, men får dem til å ikke snakke om det for å unngå at han blir oppdaget? Anonymkode: 2df91...ee4 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars #12 Skrevet 13. mars Hahaha så patetisk. Dere er alle en del av hans spill, disse turene bruker han til å vurdere dere og finne ut hvem av dere som er enklest å ha en affære med. Hvorfor vil du være en venn som er "redd for å bli sett med deg?!" Fy faen, hadde en kompis sagt noe sånt til meg så hadde jeg blitt fly forbanna på han! Anonymkode: 3663e...8ed 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #13 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det skjedd noe fysisk mellom dere? Har du vurdert muligheten for at dette er en utro mann som lyver for å ha enkel tilgang til sex fra flere ulike kvinner, men får dem til å ikke snakke om det for å unngå at han blir oppdaget? Anonymkode: 2df91...ee4 Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Eg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente. Eg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine. Anonymkode: a674e...498
AnonymBruker Skrevet 13. mars #14 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Eg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente. Eg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine. Anonymkode: a674e...498 Der avslørte han sine intensjoner. Han er en luring, av den løgnaktige typen. Veldig manipulerende oppførsel. Både mot deg og mot henne. Ikke vær naiv her TS... Anonymkode: 2df91...ee4 4 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars #15 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Jeg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente. Jeg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine. Anonymkode: a674e...498 Anonymkode: a674e...498
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Der avslørte han sine intensjoner. Han er en luring, av den løgnaktige typen. Veldig manipulerende oppførsel. Både mot deg og mot henne. Ikke vær naiv her TS... Anonymkode: 2df91...ee4 Jeg er nok naiv. Han får meg til å smile og le. Vet akkurat hva han skal si og gjør for gjøre meg glad. Men det skremmer meg litt. For jeg vil bare ha han som en venn, men til tider så stoler eg ikke på han. For jeg får en følelse som sier at han prater med mange damer ikke bare med meg om alt ingenting. Han vil ha litt ekstra spenning. Men jeg er ikke intressert I det. Ikke nå. Anonymkode: a674e...498
Strigiformes Skrevet 13. mars #17 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er nok naiv. Han får meg til å smile og le. Vet akkurat hva han skal si og gjør for gjøre meg glad. Men det skremmer meg litt. For jeg vil bare ha han som en venn, men til tider så stoler eg ikke på han. For jeg får en følelse som sier at han prater med mange damer ikke bare med meg om alt ingenting. Han vil ha litt ekstra spenning. Men jeg er ikke intressert I det. Ikke nå. Anonymkode: a674e...498 Du kan velge han bort. Du har et valg. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars #18 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er nok naiv. Han får meg til å smile og le. Vet akkurat hva han skal si og gjør for gjøre meg glad. Men det skremmer meg litt. For jeg vil bare ha han som en venn, men til tider så stoler eg ikke på han. For jeg får en følelse som sier at han prater med mange damer ikke bare med meg om alt ingenting. Han vil ha litt ekstra spenning. Men jeg er ikke intressert I det. Ikke nå. Anonymkode: a674e...498 Ja, slike som holder på slik, snakker jo nesten alltid med flere samtidig. De setter ut så mange frø som mulig, så venter de og ser hvilket frø de kan få noe ut av først. De har gjerne også som mønster at de avtar litt på kontakten (når et annet frø ser mer lovende og spennende ut å vanne), og så sirkler de tilbake igjen når.det passer dem. Dette skaper en ubalanse som gjør at "frøene" havner i en hekt, hvor de ser forbi logikk - de liker ikke følelsen av å miste han. Derfor tillater de at grenser forskyves, fordi de blir bare glade når kontakten gjenoppstår. Og ja, slike som dette vet jo gjerne akkurat hva de skal si for å være så sjarmerende og gøyale som mulig. De søker validering for å fylle et tomrom i dem selv, og gjennom andre som liker dem, får de følelsen av at de må jo være ganske bra. Selv om de innerst inne, som regel, ikke føler seg bra nok. Det er nok naivt å forvente eller håpe på noe eksklusivt eller spesielt med denne mannen, dessverre. Anonymkode: 2df91...ee4 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars #19 Skrevet 13. mars Hvorfor er dere hemmelige? Er dere utro? Hva skjer? Anonymkode: 154a1...66d
AnonymBruker Skrevet 13. mars #20 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 Han høres shady ut. Kutt han ut. Ingenting å samle på. Anonymkode: 154a1...66d 1 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå