Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når eg begynte å lese dette så ble eg arg. Gikk litt f... i meg.

Vi har ikke våre fysiske med hverandre. Bare pratet lett og ledig. 

Anonymkode: a674e...498

Hvorfor adder du kona hans som venn på sosiale medier? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

1. De har allerede ligget sammen…. kom så klart frem langt ut i tråden og ikke i HI

Anonymkode: 6e686...ffa

Nei. Absolutt ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Absolutt ikke..

Få deg litt selvrespekt og blokker ham, TS.

Anonymkode: 5284b...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Uten å nevne noe mer så er dette ett forum for å hjelpe hverandre ikke henge noen ut.

Og nei vi har tilfeldig møtt hverandre. Ingen avtalt spill.

Pratet vanlig om vær og vind.

Om oss. Være forsiktige. Visst han vil ha intim snakk så vær forsiktig sa eg. 

Vil ikke ha noen følelser i sving her. 

AnonymBruker
Skrevet

Få deg litt selvrespekt og blokker ham, TS.

Du ville bare slettet han og kommet deg videre? Er glad i mannen. Er ikke så enkelt. Skulle ønske det var så enkelt. Har pratet med han om absolutt alt. Gjennom 2år på mobil og kjendt han I 12år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du ville bare slettet han og kommet deg videre? Er glad i mannen. Er ikke så enkelt. Skulle ønske det var så enkelt. Har pratet med han om absolutt alt. Gjennom 2år på mobil og kjendt han I 12år. 

Ja, det hadde jeg gjort. Jeg hadde ikke akseptert å bli behandlet på den måten. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uten å nevne noe mer så er dette ett forum for å hjelpe hverandre ikke henge noen ut.

Og nei vi har tilfeldig møtt hverandre. Ingen avtalt spill.

Pratet vanlig om vær og vind.

Om oss. Være forsiktige. Visst han vil ha intim snakk så vær forsiktig sa eg. 

Vil ikke ha noen følelser i sving her. 

Herregud. Dere har hatt sex, du skjønner han flørter, du vil selv egentlig at det blir mer enn vennskap. 

Også lurer du på hvorfor du er hemmelig venn. 

Newsflash, du er ikke hemmelig venn. Du er elskerinnen hans. Vanlig at de skjules for både kone og venner

Anonymkode: 08a11...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
cafflatte skrev (11 minutter siden):

Hvorfor adder du kona hans som venn på sosiale medier? 

Det var bare på insta og fjesb. Ville følge henne og hadde ønsket om å bli en del av den inni kretsen. Når vi har mange bekjente som eg går mye sammen med. Kunne blitt den nye turgjengen. Men sånn tenkte tydeligvis ikke han. Eg er/var bare en uskyldig flørt. Det var aldri han sine intensjoner at eg skulle bli en del av han sine gjeng. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Dere har hatt sex, du skjønner han flørter, du vil selv egentlig at det blir mer enn vennskap. 

Også lurer du på hvorfor du er hemmelig venn. 

Newsflash, du er ikke hemmelig venn. Du er elskerinnen hans. Vanlig at de skjules for både kone og venner

Fullstendig feil ALT du skriver. Takk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fullstendig feil ALT du skriver. Takk.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei er ikke så ensom.

Bare en spenning og glede når han kontakter meg som eg ikke har kjendt på i mange år. Til tider ønsket at det skulle blitt noe mer. Men ville ikke la vennskapet bli ødelagt. 

Var sånn det startet. Men gikk litt feil. Noen fikk vite noe og det ble ett rør av en suppe. Vi hadde våre spilleregler. 

Det ulovlige spill... 

Beklager om jeg misforstår, men det er vanskelig å tyde dine innlegg. Du sier deres forhold var slik som en som beskriver utroskap. Og du at du til tider ønsket noe mer enn vennskap 

Uansett er det åpenbart du ikke er en venn av han. Men et potensielt ligg 

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg misforstår, men det er vanskelig å tyde dine innlegg. Du sier deres forhold var slik som en som beskriver utroskap. Og du at du til tider ønsket noe mer enn vennskap 

Uansett er det åpenbart du ikke er en venn av han. Men et potensielt ligg 

Beklage at det er vanskelig og forstå. Ville ha noen råd.

Ville ikke latt det gå så langt at det ble ett ligg, aldri.

Har så mye respekt for konemor. Har skrive opp til flere ganger at det de har sammen vil eg ikke ødelegge. Så det er bare vennskap! 

AnonymBruker
Skrevet

Har så mye respekt for konemor. Har skrive opp til flere ganger at det de har sammen vil eg ikke ødelegge. Så det er bare vennskap! 

Tror ikke han ser på deg som en venn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men at det har gått litt forlangt til tider med flørt over meldinger. Hva vil eg!

Savner å se han sitt smilende ansikt og hyggelige vesen! 

Er det noe galt i det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke han ser på deg som en venn.

Ok. Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Var sånn det startet. Men gikk litt feil. Noen fikk vite noe og det ble ett rør av en suppe. Vi hadde våre spilleregler. 

Det ulovlige spill... 

«Det ulovlige spill»🙄

Nei, det var bare at dere i fellesskap gjorde noe skikkelig ondt og dritt mot deres nærmeste. Slutt å pynte på det. Folk kommer til å være utro til alle tider, og noen ganger er det den nye partneren som er den beste matchen. Men best å være ærlig og redelig.

Anonymkode: 809c1...124

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men han er jo ikke en venn. En ordentlig venn vil ikke ha deg som "hemmelig", slik han sier. Hvordan kan du finne deg i det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det var bare på insta og fjesb. Ville følge henne og hadde ønsket om å bli en del av den inni kretsen. Når vi har mange bekjente som eg går mye sammen med. Kunne blitt den nye turgjengen. Men sånn tenkte tydeligvis ikke han. Eg er/var bare en uskyldig flørt. Det var aldri han sine intensjoner at eg skulle bli en del av han sine gjeng. 

Du var vel ingen uskyldig flørt når dere snakket om at han måtte være forsiktig med sexpraten?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt frekt og skrive at det er noe galt med meg psykisk eller at eg har noen andre problemer. Det er ikke det dette handler om.

Hvorfor holde meg hemmelig.

Hvorfor holde på sånn med meg som han gjør visst ikke eg ikke er venn!

Fordi han så deg som en potensiell sexpartner. Men klart han får kalde føtter når du adder kona hans på some! Du kommuniserer også veldig uklart og rotete, og jeg ville ikke stolt på deg en meter om jeg var potensielt utro mann. Litt løs kanon som man ikke vet hva kan komme til å si eller gjøre.

Og så er jeg veldig usikker her - er dette et av disse «late som jeg ikke forstår for å kunne diskutere mannen på nett»-innleggene? (Av typen «kollegaen ser lenge på meg, hva KAN det bety»?) Eller skjønner du genuint ikke situasjonen?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men han er jo ikke en venn. En ordentlig venn vil ikke ha deg som "hemmelig", slik han sier. Hvordan kan du finne deg i det?

Nei det kan du sei. Redd for evt miste han. Gjør som han vil. Følger han sine regler og når det er greit og kontakte han eller ikke. Kommet inn i en dum spiral. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han så deg som en potensiell sexpartner. Men klart han får kalde føtter når du adder kona hans på some! Du kommuniserer også veldig uklart og rotete, og jeg ville ikke stolt på deg en meter om jeg var potensielt utro mann. Litt løs kanon som man ikke vet hva kan komme til å si eller gjøre.

Og så er jeg veldig usikker her - er dette et av disse «late som jeg ikke forstår for å kunne diskutere mannen på nett»-innleggene? (Av typen «kollegaen ser lenge på meg, hva KAN det bety»?) Eller skjønner du genuint ikke situasjonen?

Jo absolutt. Eg forstår mer en du forstår. Eg forstår hva for en drittsekk eg har pratet med. Hvor teit eg har våre i flere år. Eg har våre fullstendig blind. Så Takk til alle som har skrive til meg. Og, ja eg har skrive rotete. Det beklage eg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...