Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig.

Anonymkode: a674e...498

Han har sikkert en historie med å være mye utro og så må du  være hemmelig så ikke kona skal gå i fra han. 

Ikke finn deg i å være noen sin hemmelige venn. Det høres rart ut.

Anonymkode: 154a1...66d

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Eg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente.

Eg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine.

Han ønsker å ligge med deg. Kanskje han trekker seg unna fordi han ser at det ikke skjer med deg.

Anonymkode: 154a1...66d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har en hemmelig venn som ingen skal vite om! Det meste går på meldinger på mobilen. Uten å si så mye om det. Men i det siste så har han tatt mindre og mindre kontakt og skriver ikke så mye meldinger lengre. Inviterte han på en gåtur for å lufte litt. Men da var han redd for å bli sett med meg. Hva er galt med det? Han har andre venniner han går på tur med og skriver meldinger med. I det siste så har han begynt å gi litt slipp. Og det er sårt og vondt. Han spurte en gang om jeg har hatt venner før som har sklidd fra hverandre og blitt borte.

En hemmelig bekjent som du vil, men han kan ikke møtes offentlig, som har tatt mindre og mindre kontakt..

Akkurat..

Nei, du ble vel kanskje kjent da.. 

Anonymkode: 92999...5e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss. Eg la dama hans til som venn. Da fikk han helt panikk og sa det kunne eg ikke finne på. For eg kom aldri til å bli en del av han sin nærmeste vennekrets. Det såret. Men vi har som sagt mange felles bekjente.

Eg skal liksom bare være en spennende og hemmelig vennine.

Var det etter at du la til dama hans som venn at han kuttet ned på kontakten?

Dere er ikke venner. Venner pleier ikke å gjemme bort vennene sine.

Ta en avgjørelse om at du fortjener en venn som kan si dette høyt og bli sett med deg, og avslutt dette "vennskapet" på dine premisser.

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (22 timer siden):

Var det etter at du la til dama hans som venn at han kuttet ned på kontakten?

Dere er ikke venner. Venner pleier ikke å gjemme bort vennene sine.

Ta en avgjørelse om at du fortjener en venn som kan si dette høyt og bli sett med deg, og avslutt dette "vennskapet" på dine premisser.

Har ikke sett innlegget ditt før nå. 

Kan sei det som så at han kuttet veldig ned på kontakten etter eg la henne til som venn. Og ja. Han ble mer skeptisk til mine intensjoner. Hva eg tenkte og ville med det. Så eg fjernet henne. Veldig rart. Eg er han sin "lille venn" på mobilen men ikke noe mer. Virker for meg som at ingen skal vite at eg snakker med han. Men katta ut av sekken. Idag fikk kona lest hele loggen våres ved en feil. Ikke noe mer skjedde enn at han ble mer stille og eg lure på om det blir helt musestille nå.

Hvor god venn er han når han skal styre om eg pratet med kona eller ikke. Hvor god venn er han når vi ikke kan vise oss sammen som venner. Hvor god venn er han når alt skal være hemmelig og ingen skal vite om meg! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fikk kona lest loggen, var det din eller denne hemmelige vennen din sin feil? Står det noe der som kan slå tilbake på deg siden dere har felles venner?

Jeg har også en hemmelig venn. Eller, mannen min vet om han, for jeg fortalte om han da vi møttes, men han vet nok ikke at vi skriver nå lenger, selv om det kanskje bare er en gang i halvåret og helt uskyldig. Vi har samme type humor og har jobbet på samme plass (men ikke sammen). Det har aldri vært noe seksuelt eller flørtende mellom oss, likevel kjenner jeg på at det hadde vært lettere og tryggere om vi var i samme omgangskrets.

Anonymkode: 03e86...90d

AnonymBruker
Skrevet

Atte altså hæ? Tidenes merkeligeste opplegg. 

1. Han kan vel bare være open med kona om at dere er venner ? Det er jo ingenting shady og unormalt og ha venner av ulikt kjønn. 

2. Og så om du ikke passer i hans vennekrets ? Jeg har mange ulike venner i ulike kretser. Om jeg møter nye folk og blir kjent og venn med det er det ingen krav om at de må passe inn hverken her eller der, ei heller at partner skal like den. 

3. Det er litt merkelig å legge til hans kone som venn om du ikke kjenner hu/er venn med ho…

4. Åssen fikk hun lese loggen ved et uhell? 

Anonymkode: 7e79e...413

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan sei det som så at han kuttet veldig ned på kontakten etter eg la henne til som venn. Og ja. Han ble mer skeptisk til mine intensjoner. Hva eg tenkte og ville med det. Så eg fjernet henne. Veldig rart. Eg er han sin "lille venn" på mobilen men ikke noe mer. Virker for meg som at ingen skal vite at eg snakker med han. Men katta ut av sekken. Idag fikk kona lest hele loggen våres ved en feil. Ikke noe mer skjedde enn at han ble mer stille og eg lure på om det blir helt musestille nå.

Hvor god venn er han når han skal styre om eg pratet med kona eller ikke. Hvor god venn er han når vi ikke kan vise oss sammen som venner. Hvor god venn er han når alt skal være hemmelig og ingen skal vite om meg! 

Så lenge dere bare er venner, så står det vel ikke noe i loggen som skulle tilsi romantiske eller erotiske følelser mellom dere. Hvordan klarte hun å lese loggen deres ved en feil? Og hvordan vet du det?

Han har ikke rent mel i posen, når han jobber så hardt for å skjule deg. Hvorfor vil du ha ham i livet ditt når han oppfører seg sånn?

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (6 timer siden):

Så lenge dere bare er venner, så står det vel ikke noe i loggen som skulle tilsi romantiske eller erotiske følelser mellom dere. Hvordan klarte hun å lese loggen deres ved en feil? Og hvordan vet du det?

Han har ikke rent mel i posen, når han jobber så hardt for å skjule deg. Hvorfor vil du ha ham i livet ditt når han oppfører seg sånn?

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan fikk kona lest loggen, var det din eller denne hemmelige vennen din sin feil? Står det noe der som kan slå tilbake på deg siden dere har felles venner?

Jeg har også en hemmelig venn. Eller, mannen min vet om han, for jeg fortalte om han da vi møttes, men han vet nok ikke at vi skriver nå lenger, selv om det kanskje bare er en gang i halvåret og helt uskyldig. Vi har samme type humor og har jobbet på samme plass (men ikke sammen). Det har aldri vært noe seksuelt eller flørtende mellom oss, likevel kjenner jeg på at det hadde vært lettere og tryggere om vi var i samme omgangskrets.

Anonymkode: 03e86...90d

Er tydeligvis med på ett spill eg ikke vet om eg vil være med å spille lengre. Han er borte over helgen, satt pc igjenn i stuen. Kona kunne da lese hele loggen. Fikk bilde at ho leste loggen, men gjordet ho virkelig det. At det ikke det var han som tok bildet og skulle virke ut som ho såg det. Bare for å teste meg. Litt flørt i begynnelsen. Men ikke noe mer. Visst vi har tilfeldig møtt på hverandre så har det våre fint og hyggelig. Eg vet hvem kona. Har pratet med henne når vi treffes på butikken. Ikke noe mer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

1. Han kan vel bare være open med kona om at dere er venner ? Det er jo ingenting shady og unormalt og ha venner av ulikt kjønn. 

2. Og så om du ikke passer i hans vennekrets ? Jeg har mange ulike venner i ulike kretser. Om jeg møter nye folk og blir kjent og venn med det er det ingen krav om at de må passe inn hverken her eller der, ei heller at partner skal like den. 

3. Det er litt merkelig å legge til hans kone som venn om du ikke kjenner hu/er venn med ho…

1.Vet ikke. Har hilst på de sammen. Er litt yngre enn de. Er bekjentskap.

2.Det var det. Han synest ikke eg passet inn i han sin vennekrets. Når de er litt eldre og gift.

3.Det har du helt rett i hadde våre veldig merkelig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor naiv er du? 

Han har selvfølgelig brukt deg for oppmerksomhet og validering, med håp om uforpliktende sex i det skjulte. 

Jeg stusser veldig på at du leser inn manipulerende adferd ved dette bilde av kona som leser på dataen, men i det store bildet virker du helt uforståelig til hva han har drevet med. 

Underlig greie, alt dette her. 

Er du veldig ensom TS? 

Anonymkode: 2df91...ee4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har også en hemmelig venn jeg møter av og til :) Som ingen andre vet om. Reist endel på turer sammen, hatt sex også av og til. Når jeg drar hjem er det over ❤️ Tilbake til mitt vanlige liv.

Anonymkode: 2bf41...d72

Skrevet

Få deg heller en venninne.  Dette er jo bare rør. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
cafflatte skrev (2 minutter siden):

Få deg heller en venninne.  Dette er jo bare 

😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor naiv er du? 

Han har selvfølgelig brukt deg for oppmerksomhet og validering, med håp om uforpliktende sex i det skjulte. 

Jeg stusser veldig på at du leser inn manipulerende adferd ved dette bilde av kona som leser på dataen, men i det store bildet virker du helt uforståelig til hva han har drevet med. 

Underlig greie, alt dette her. 

Er du veldig ensom TS? 

Anonymkode: 2df91...ee4

Nei er ikke så ensom.

Bare en spenning og glede når han kontakter meg som eg ikke har kjendt på i mange år. Til tider ønsket at det skulle blitt noe mer. Men ville ikke la vennskapet bli ødelagt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har også en hemmelig venn jeg møter av og til :) Som ingen andre vet om. Reist endel på turer sammen, hatt sex også av og til. Når jeg drar hjem er det over ❤️ Tilbake til mitt vanlige liv.

Anonymkode: 2bf41...d72

Var sånn det startet. Men gikk litt feil. Noen fikk vite noe og det ble ett rør av en suppe. Vi hadde våre spilleregler. 

Det ulovlige spill... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 1.28):

Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig.

Ja stakkars deg. Virkelig. Hvis han har dame og skjuler deg så er han per def illojal og utro mot kona si. Også mener du at det er sårt FOR DEG?! 

Man sier aldri ja til å være hemmelig venn, og i hvert fall ikke når man er hemmelig ovenfor «sin venns» partner. 

Anonymkode: 6e686...ffa

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Var sånn det startet. Men gikk litt feil. Noen fikk vite noe og det ble ett rør av en suppe. Vi hadde våre spilleregler. 

Det ulovlige spill... 

I rest my case. Så lite intelligent kan du ikke være? Du lå med han, og så skal dere liksom være venner, og du forstår ikke hvorfor du er hemmelig eller hvor sykt slemt det er av deg å adde hans kone som venn?! I tillegg «forstår» du ikke hvorfor han reagerer på dette og hvorfor det er unaturlig når dere tross alt er «venner». 
Han er ikke din venn. Og du er i hvert fall ikke hans venn. Hadde du vært det hadde du aldri latt han være utro mot kona si, du hadde lagt dine egne lyster til side og tenkt på konas, hans og ditt vel og ve. Du kjenner kona hans til og med! Du har null integritet. 

Mannen er en drittsekk mot kona, bare for å understreke det, men det du bidrar med her kan ikke forklares med at det er kun mannens ansvar. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

1. De har allerede ligget sammen…. kom så klart frem langt ut i tråden og ikke i HI

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I rest my case. Så lite intelligent kan du ikke være? Du lå med han, og så skal dere liksom være venner, og du forstår ikke hvorfor du er hemmelig eller hvor sykt slemt det er av deg å adde hans kone som venn?! I tillegg «forstår» du ikke hvorfor han reagerer på dette og hvorfor det er unaturlig når dere tross alt er «venner». 
Han er ikke din venn. Og du er i hvert fall ikke hans venn. Hadde du vært det hadde du aldri latt han være utro mot kona si, du hadde lagt dine egne lyster til side og tenkt på konas, hans og ditt vel og ve. Du kjenner kona hans til og med! Du har null integritet. 

Mannen er en drittsekk mot kona, bare for å understreke det, men det du bidrar med her kan ikke forklares med at det er kun mannens ansvar. 

Når eg begynte å lese dette så ble eg arg. Gikk litt f... i meg.

Vi har ikke våre fysiske med hverandre. Bare pratet lett og ledig. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...