AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har en hemmelig venn som ingen skal vite om! Det meste går på meldinger på mobilen. Uten å si så mye om det. Men i det siste så har han tatt mindre og mindre kontakt og skriver ikke så mye meldinger lengre. Inviterte han på en gåtur for å lufte litt. Men da var han redd for å bli sett med meg. Hva er galt med det? Han har andre venniner han går på tur med og skriver meldinger med. I det siste så har han begynt å gi litt slipp. Og det er sårt og vondt. Han spurte en gang om jeg har hatt venner før som har sklidd fra hverandre og blitt borte. Anonymkode: a674e...498
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden "Jeg gidder ikke si hva som er problemstillingen, men kom gjerne med innspill"? Anonymkode: 5debe...3fb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Fått seg dame evt🤷♀️ Anonymkode: 2ff96...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hvorfor er han hemmelig ? En ekte venn er vel venner som tørr å vise seg i lag ? Ellers blir det jo nesten på nivå med ungdomsskole /vgs der folk ikke skulle vite at den og den er venner 🙄 Som voksen hadde jeg ikke fortsett et vennskap der vedkommende ikke kan vise seg offentlig med meg.. Anonymkode: 7e79e...413
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #5 Skrevet 49 minutter siden Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498
Luringa Skrevet 30 minutter siden #6 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er hemmelig for han sin kone og han sin vennekrets. Veldig merkelig alt sammen. Jeg vet hvem ho er og har mange felles bekjendte. Men jeg er hemmelig. Anonymkode: a674e...498 Han er ikke verdt å bruke tid på. Finn en som du faktisk kan få, som er stolt av å vise seg med deg. Dette her er ugreit fra hans side, både mot kona og mot deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå