AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars I vaskemaskinen sammen med ditt servise? Jeg bruker å vaske av de med Zalo først, for så å sette de inn i oppvaskmaskinen sammen med mine kopper, men etter at jeg har så katten min med tre ulike mus i munnen idag, ble jeg kvalm ved tanken på at kattens matfat skal vaskes sammen med mine. Anonymkode: b9073...9e4
Leo Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Alt av skåler til hund og katt går i oppvaskmaskinen. Skyller/fjerner etc. større matrester. Oppvaskmaskinen bruker varmt vann og såpe, så jeg regner med at det går bra 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Oppvaskmaskinen ja. Det er steker saker som brukes i den, langt sterkere enn den hva den vesle zaloen kan vise til. Katta er her en racer både når det kommer til mus, ekort, fugl og alt annet av dyr som er i skogen her. Anonymkode: cd5ba...fc8 2
Punky2 Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Vasker den i zalo med oppvaskost som brukes til katte ting. Har en oppvaskost til våre ting. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): I vaskemaskinen sammen med ditt servise? Jeg bruker å vaske av de med Zalo først, for så å sette de inn i oppvaskmaskinen sammen med mine kopper, men etter at jeg har så katten min med tre ulike mus i munnen idag, ble jeg kvalm ved tanken på at kattens matfat skal vaskes sammen med mine. Anonymkode: b9073...9e4 Hver dag 👆🏻 Anonymkode: e6c58...104
Helene Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Vasker ikke hver dag. De har tørrfôr tinggjengelig alltid. Våtfor får de morgen og kveld. Vasker disse skålene daglig. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars De vaskes i oppvaskmaskinen ja. Det blir jo rent, så ser ikke problemet. Anonymkode: cdf1f...99f 1
Capazitet Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Punky2 skrev (37 minutter siden): Vasker den i zalo med oppvaskost som brukes til katte ting. Har en oppvaskost til våre ting. Ditto
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars Har ikke katt, men hund så blir mye det samme vil jeg tro ; Vasker alle skåler i oppvaskemaskin; skål for våtfor, tørrfôr og vann i oppvaskemaskina 1 gang i uka. Vannskål blir skylt og skrubbet lett over daglig. Den for våtfor blir skylt etter hvert måltid. Anonymkode: 2a64e...975
Urwa Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars Har innekatter så bare skylder å legger i oppvaskmaskinen.
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars Skylder skålende i kokende vann, så setter jeg dem i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 82758...92a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #13 Skrevet 14. mars Vasker de daglig for hånd. Vi har ingen jeger, så det er ikke ett issue her. Anonymkode: 69b65...292
AnonymBruker Skrevet 14. mars #14 Skrevet 14. mars Her drikker frøkna kun av vinglass på baderomsinnredningen og får et nyvasket fra maskinen hver kveld. Fint skal det være ellers kan hun like godt tørste ihjel❤️ Anonymkode: 9a976...88b 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars #15 Skrevet 14. mars Setter i oppvaskmaskinen, nettopp fordi de spiser alt mulig. Jeg ville byttet oppvaskmaskin, hvis du er redd for at oppvaskmaskinen din ikke er god nok til å vaske bort urenheter. Anonymkode: 6b1b1...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #16 Skrevet 14. mars Har innekatt og vasker hver dag for hånd. Oppvaskmaskinen tar 4 timer, og det blir litt upraktisk. Men tar ene skålen inni der av og til, pluss tefat pus får godbiter på. Alt blir skinnende rent inni der. Ellers kunne vi ikke spist to ganger fra samme middagsfat heller... Anonymkode: ca9f1...f39
AnonymBruker Skrevet 14. mars #17 Skrevet 14. mars I maskinen. Har flere skåler vi rullerer på, så det blir ikke tomt for skåler med mindre vi ikke kjører en maskin på 3-4 dager, men setter den jo som regel på før den blir stappfull uansett. Kjører på program med 70º Anonymkode: d134d...ab2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #18 Skrevet 14. mars Skålene han får våtfôr av kjøres i oppvaskmaskinen, skålene for tørrfôr og vann vaskes for hånd med zalo. Anonymkode: 89e12...2b7
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Skrevet 15. mars Hvilket program og temperatur bruker dere med jegerpuser på oppvaskmaskinen? Synes ikke man kan sammenligne det at tallerkner vi mennesker spiser av blir rene i oppvaskmaskinen med skåler som har vært i kontakt med katt som nettopp har spist mus eller fugl og all den dritten det fører med seg av orm, bakterier og virus Anonymkode: 44f11...88c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket program og temperatur bruker dere med jegerpuser på oppvaskmaskinen? Synes ikke man kan sammenligne det at tallerkner vi mennesker spiser av blir rene i oppvaskmaskinen med skåler som har vært i kontakt med katt som nettopp har spist mus eller fugl og all den dritten det fører med seg av orm, bakterier og virus Anonymkode: 44f11...88c Ts her Min maskin vasker ikke varmere enn 60 grader, som er for lav temperatur synes jeg, så jeg heller kokende vann i de først Anonymkode: b9073...9e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå