AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Hvor lang tid gikk det fra dere møttes? Anonymkode: f317a...9cc
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lang tid gikk det fra dere møttes? Anonymkode: f317a...9cc Har enda ikke sagt det til min partner. Vi har vært sammen i 28 år og er fortsatt lykkelig gift. Ikke alt trenger å sies med ord. Kjærlighet vises ofte vel så fint fint med handling. Anonymkode: efa0a...140 3 2 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har enda ikke sagt det til min partner. Vi har vært sammen i 28 år og er fortsatt lykkelig gift. Ikke alt trenger å sies med ord. Kjærlighet vises ofte vel så fint fint med handling. Anonymkode: efa0a...140 Eller ikke 😉 Anonymkode: 3fe26...574 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Fra vi møttes? 5mnd Fra vi faktisk begynte å ha nogenlunde jevn kontakt som førte til dating og forhold, 5-6uker. Hun er forsåvidt min første og eneste kjæreste, og jeg var 18år gammel på den tiden. Anonymkode: bcbd9...67a
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Kanskje 3 måneder? Nå sier jeg det flere ganger om dagen, hver eneste dag. Gift i 12 år. Anonymkode: c65f9...d12
Margit777 Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor lang tid gikk det fra dere møttes? Anonymkode: f317a...9cc Sier det aldri. 1
MariaIsabel Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars (endret) Ca 4 mnd med mannen min, lykkelig gift på 5. året ❤️ Har sagt det både tidligere, senere, og ikke i det hele tatt med andre. Et par ganger har jeg innsett senere at jeg ikke faktisk gjorde det, men trodde det da. Det er 3 menn i mitt liv jeg virkelig har elsket. Endret 12. mars av MariaIsabel
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars Har variert fra 3 mnd til 1,5 år. Grunnen til at det tok 1,5 år sist. Er at i starten av forholdet vårt sa han, at han ikke klarte å si jeg elsker deg til noen, hadde aldri sagt det, heller ikke til sin mor. Jeg sa det da vi gjorde det slutt første gang. Fordi vi hadde forskjellige ønsker for framtiden. Ikke fordi vi ikke elsket hverandre. Og da jeg sa det, så startet han å gråte, og ga meg verdens beste klem. Vi var totalt sammen i 3 år. Og han sa aldri at han elsket meg, og jeg sa det bare den ene gangen. Men han er den mannen jeg helt klart har følt meg mest elsket av. Anonymkode: 56572...e0f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Skrevet 12. mars Vi elsket hverandre lenge før vi ble sammen så vi sa det sikkert ganske tidlig. Det var litt skummelt å føle det men ikke tørre å si det. Men jeg lo første gang han sa det, for det var 2 sekunder etter sugde han. Veldig komisk. Det var ikke offisielt da vi sa det, for jeg vet at menn kan si det bare pga. hendelsen. Det gikk litt lenger tid før vi sa det. Tipper litt under 2 måneder. Anonymkode: efe8e...37f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars Ca en uke. Men det var bestevennen min gjennom ti år. Da vi først ble sammen, var alt riktig. Kunne sagt det første dag vi oppdaget at vi ville være kjærester. Tidligere forhold har det gått alt fra et par måneder til aldri. Anonymkode: 997da...251
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars Ved første penetrering Anonymkode: d05b4...4ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #14 Skrevet 13. mars Første kjæreste - aldri på 20 år. De to neste: etter ca 2 år. Anonymkode: 135af...8dc 1
Cam03 Skrevet 13. mars #15 Skrevet 13. mars Jeg plumpet ut med det etter ca 3 mnd og han sa det tilbake, så da var det helt greit å si det på en litt klønete måte den første gangen.
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Skrevet 13. mars Etter en uke, kanskje to? Vært sammen i 11 år nå, gift i 7. Vi var i starten av 20-årene da vi møttes. Anonymkode: f29b5...907
AnonymBruker Skrevet 13. mars #17 Skrevet 13. mars Sammen i 2 år. Aldri sagt. Jeg synes det er mye koseligere å si «glad i deg» Det er et begrep som står meg mye nærmere enn «elsker» Mannen har heller aldri sagt det og jeg ville følt ubehag om han en dag gjorde det. Men klart vi elsker hverandre og vi viser det til hverandre hver dag. Anonymkode: 8e42b...72b 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #18 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har enda ikke sagt det til min partner. Vi har vært sammen i 28 år og er fortsatt lykkelig gift. Ikke alt trenger å sies med ord. Kjærlighet vises ofte vel så fint fint med handling. Anonymkode: efa0a...140 Bedre når man viser det med handling ja. Å hive ut tre ord koster veldig lite energi,det er for enkelt. En gjennomtenkt handling krever mer og er mer troverdig ❤️ Anonymkode: 706bb...ca0
AnonymBruker Skrevet 13. mars #19 Skrevet 13. mars Ca 8 mnd. Jeg sa det først. Han en uke senere. Gifter oss i sommer 🤗 Anonymkode: ee60d...ab8 1
MarianneE Skrevet 13. mars #20 Skrevet 13. mars Etter et par uker tror jeg. Husker ikke hvem som sa det først. Tror det var han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå