Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har løpt regelmessig i 5-6 år, men har liten evne til å presse meg selv, så opplever minimal framgang. Løper 5 km på ca 28-29 min. Trener stortsett intervaller fordi det er raskt unnagjort og lett å få til, men presser meg sikkert ikke nok det heller. Synes det er kjedelig å løpe langt, så selv om jeg sikkert kunne klart det, blir jeg bare lei og gir meg etter 5 km. Jeg er også litt for lite strukturert til å følge løpeprogrammer, og det er travle dager med barn som skal hit og dit etc. I løpet av ei vanlig uke, får jeg kanskje trent to intervalløkter (ute eller på mølle) og ei styrkeøkt evt en tur på 3-5 km. I det siste har en av øktene gjerne blitt en skitur istedenfor løping. 

Nå trenger jeg ditt beste tips til å få progresjon. Lengre turer? Ta seg mer ut på hver tur (der svikter jeg!)? Flere økter? Kom med dine tips!

Anonymkode: 987bf...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rolige turer mellom intervallene dine. Kan være korte eller lange etter ønske og behov, men så rolige at du fint kan prate. Vet det høres feil ut, men det bygger på utholdenhet og du vil bli raskere på det raske etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...