AnonymBruker Skrevet 14. mars #41 Skrevet 14. mars Kun to ganger. Ene gangen pga diaré i pelsen, andre gangen pga olje i pelsen. Da måtte hun vaskes med dyreshampo. Det var ingen morsom jobb og katten stakkars, var livredd. Anonymkode: 3066f...e29
Matas Skrevet 14. mars #42 Skrevet 14. mars Den forrige jeg hadde var det rundt annenhver uke med spesialshampoo etter anbefaling av veterinær. Han hadde veldig tørr hud. Hun jeg har nå - aldri. Hadde ikke gjort det ved anbefaling av veterinær heller😂
AnonymBruker Skrevet 16. mars #44 Skrevet 16. mars Vaske katt😂Rare folk her inne ass😅 Anonymkode: 28b6b...9b3 1 1
Rotemor Skrevet 18. mars #45 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2026 den 20.39): Vaske katt😂Rare folk her inne ass😅 Anonymkode: 28b6b...9b3 Jeg vet😂 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #46 Skrevet 18. mars Hatt katt i over 20 år. Aldri badet noen av dem. Om de har dritt i pelsen vasker jeg det bort. Resten fikser de selv Anonymkode: 76aeb...c60 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #47 Skrevet 19. mars Jeg måtte bade den ene min, da han kom hjem og var helt fettete på ryggen. Prøvde først med klut, kjøpte sjampo neste dag. Broren fulgte interessert med, så han fikk seg et bad han også. Den ene virker som han NESTEN liker det-og gud så deilige de er å klappe på etterpå! De har da badet 2-3 ganger på sine 7 år. Samme rase bades før utstilling, men sånt driver ikke vi med! Anonymkode: a5aca...996 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #48 Skrevet 19. mars Mye latterliggjøring her av folk som sier de aldri bader kattene sine, men i meste setning skrives det at katten vaskes dersom den er skitten/tilgriset. Spørsmålet i tråden gjelder både vasking og eventuelt bading. Anonymkode: 2d26b...ed1
Rotemor Skrevet 20. mars #49 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mye latterliggjøring her av folk som sier de aldri bader kattene sine, men i meste setning skrives det at katten vaskes dersom den er skitten/tilgriset. Spørsmålet i tråden gjelder både vasking og eventuelt bading. Anonymkode: 2d26b...ed1 Da misser du poenget med overskriften. Spørsmålet er ikke «hvor ofte MÅ katten vaskes pga uhell». Det legges opp til spørsmål om rutinen, som da ingen har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå