TomKrus Skrevet 12. mars #21 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte gjør dere det og hvor, i balje, dusjen, badekar eller lignende? Anonymkode: 2d26b...ed1 Katter flest hater dette, og det er totalt unødvendig for pokker. Dette klarer de godt selv, det er vel et av de mest renslige dyrene som finnes. De hater vann de fleste av de, og ikke noe som faller naturlig i det hele tatt. Gi faen i å påtvinge de noe slikt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Skrevet 12. mars Aldri nå men når han var liten så var han stadig inni dusjen å dusja vekk bæsj Anonymkode: 9c980...e08 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte gjør dere det og hvor, i balje, dusjen, badekar eller lignende? Anonymkode: 2d26b...ed1 Det har vi aldri gjort, og vi har hatt katter i 25 år. Katter steller seg selv. Anonymkode: fd642...98c 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars Hun er 17 år blitt, og aldri vasket. Det klarer hun fint selv. Anonymkode: 087c2...75a 1
Molly 4.5 år Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars Lykke til. Har måtte vaske pus når han hadde bæsj over hele seg. Vi var to som holdt og vasket. Men ble klort til blods. Ellers så vasker katter seg selv 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Skrevet 12. mars katten vasker seg selv, hun gjør nessten ikke noe annet enn og vaske seg Anonymkode: 98d13...c7a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #28 Skrevet 12. mars Aldri! For jeg vil ikke dø en blodig og smertefull død! Anonymkode: e234c...b31 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #29 Skrevet 12. mars Kun den gangen hun luktet avføring. Katter vasker seg selv. Anonymkode: 9b34b...3f6
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mars #30 Skrevet 12. mars Kun hvis naboen har spredt møkk på jordet og katten har fått det i pelsen. Han vi har nå er heldigvis så jålete at det ikke skjer. 1
Virrevirrevapp Skrevet 12. mars #31 Skrevet 12. mars (endret) Aldri. Den vasker seg selv. Men jeg har faktisk dyre-wipes. De har jeg brukt 2 ganger da katten kom hjem med noe grimete oljesøl på seg. Og da har jeg tatt parfyme-fri aloe vera-spray på pelsen til katten etterpå - da vasker katten selv aloen inn i pelsen. Endret 12. mars av Virrevirrevapp
AnonymBruker Skrevet 12. mars #32 Skrevet 12. mars Kun vasket katten 2 ganger på hans 14 år på planeten. Begge gangene pga. han var syk og hadde diaré. Jeg har forøvrig ennå et 30 cm langt arr på magen. Anonymkode: 76114...7b5 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #33 Skrevet 12. mars Aldri badet kattekvinnen den har en lukt jeg gjerne ville hatt på et duftlys.🫧🍃 Anonymkode: 8d4f8...959 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #34 Skrevet 12. mars Vasker aldri katten, men musa blir vasket regelmessig.... Anonymkode: 29e58...c60 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #35 Skrevet 13. mars Mine katter vasker seg selv. Jeg steller pelsen deres med kam og børste. Jeg tørker dem med håndkle om de er våte, etter å ha vært ute i regnet. Jeg pusser tennene deres. Jeg holder mat og vannskål ren. Jeg holder dokassen ren. Det holder. Kattene er fornøyde med det. Anonymkode: 2d8ca...37a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #36 Skrevet 13. mars Aldri. Eller, en gang måtte jeg vaske den forige fordi han ramlet i møkkjelleren i fjøset Anonymkode: 7d7bf...4ea
AnonymBruker Skrevet 14. mars #37 Skrevet 14. mars Katten vasker seg selv. Jeg vil ikke risikere livet mitt for noe hun åpenbart klarer seg. Hun er super nøye på egen hygiene og lukter eller ser aldri møkkete ut Anonymkode: 6afa0...9a9
AnonymBruker Skrevet 14. mars #38 Skrevet 14. mars Det blir kun gjort ved diaré som har skjedd 2 ganger på 8 år, da vaskes rumpe, hale og bakben. Ellers er det skylling av magen dersom hun har ekstreme mengder med snøballer, men da smelter jeg kun snøen. Bruker dusj og vask hipps om happ. Anonymkode: 88f8a...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. mars #39 Skrevet 14. mars Aldri. Vi har hatt 8 katter (nå 2). Kun tørket med en fuktig klut de gangene de har vært møkkete. Anonymkode: 5e94e...bb0
AnonymBruker Skrevet 14. mars #40 Skrevet 14. mars En gang grunnet diaré, men bare rumpa, bakbeina. Med mindre det er noe spesielt har pus kontroll på dette selv. Vasket henne i badekaret, og selv om hun er godt voksen og det var første gangen oppførte hun seg eksemplarisk🙏🏻 Anonymkode: f124e...059
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå