AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Jeg har truffet noen jeg har vanvittig god kjemi med. Jeg har en voksen datter på 20, vi er veldig nære. Hun bor ikke hjemme, men vi snakker selvsagt mye. Jeg har lyst til å fortelle henne om denne daten, men er alltid så redd for å involvere barna mine for mye i mine egne ting. Men samtidig tror jeg faktisk hun ville blitt fornærmet om jeg ikke fortalte om dette. Anonymkode: f08eb...c6b
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Jeg synes absolutt du skal fortelle ja, kjempefint å ha en mor man kan være så nær med! Så lenge du er sunn i dating, altså at du har sunne grenser osv, så vil hun kunne lære viktige datingråd gjennom din datingprosess. Jenter nå til dags har ofte manglende lærdom innen dette, og ender med å ikke vite hvordan de respekterer seg selv mot dem de liker, hvis vedkommende forsøker å trø over grenser. Anonymkode: 4781c...fde 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars En mann du nylig har møtt? Høres mer ut som noe man tar med venninner. Anonymkode: 53286...716 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Jeg synes du fint kan dele det. Men husk på rollen din, du er fremdeles en mor og hun er din datter. Ikke bestevenn. Bruk heller dine egne venninner til det. Anonymkode: 6a340...bb8
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Spørs om din datter har så lyst til eller er interessert i å høre detaljer om ditt datingliv. Som andre skriver, er det mer ting man tar med veninner. Anonymkode: 67e5d...904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå