Gå til innhold

Tisser mens vi har anal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så et innlegg her angående dette. Typen sier av og til at han ikke klarer å holde seg mens vi har anal og tisser inn. Men skjer kun når vi har anal. Er dette vanlig? 

Anonymkode: 7ce30...dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen få, sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet

Du lar ham tisse inni deg?

Anonymkode: 13b73...160

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en rar fetish, selvsagt klarer han å holde seg, hvis han ellers klarer det.

Anonymkode: 1db33...47b

• Liker 12
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg så et innlegg her angående dette. Typen sier av og til at han ikke klarer å holde seg mens vi har anal og tisser inn. Men skjer kun når vi har anal. Er dette vanlig? 

Don't knock it till you try it.

Liker ikke du følelsen av å være fylt av varm syrlig væske?

Anonymkode: 19b94...192

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du lar ham tisse inni deg?

Anonymkode: 13b73...160

Han pleier ikke alltid å si noe og sier at det bare skjer. Er det fordi det føles trangere? Pleier ikke menn å gå på do før de har sex? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som en rar fetish, selvsagt klarer han å holde seg, hvis han ellers klarer det.

Anonymkode: 1db33...47b

Skjønner ikke helt hvordan det er en fetish eller hva det gjelder?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Don't knock it till you try it.

Liker ikke du følelsen av å være fylt av varm syrlig væske?

Hva mener du? Syns det føles litt rart

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han pleier ikke alltid å si noe og sier at det bare skjer. Er det fordi det føles trangere? Pleier ikke menn å gå på do før de har sex? 

Hvis det faktisk «bare skjer», så ville det nok være lurt å ta en prat med fastlegen. Inkontinens bør tas på alvor.

Dette handler nok sannsynligvis om en fetisj han skammer seg over å innrømme.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

For en ekkel gris!🤮🤮🤮

Anonymkode: 73ebe...3de

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Oppgitt78 skrev (4 minutter siden):

Hvis det faktisk «bare skjer», så ville det nok være lurt å ta en prat med fastlegen. Inkontinens bør tas på alvor.

Har prøvd å prate med han om det, men han sier det bare skjer innimellom og at han ikke kan noe for det. Burde kanskje høre med fastlegen? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har prøvd å prate med han om det, men han sier det bare skjer innimellom og at han ikke kan noe for det. Burde kanskje høre med fastlegen? 

Det ville nok gitt noen klarere svar, iallfall..

AnonymBruker
Skrevet

tvilsomt at han klarer tisse med en hard en uten at han virkelig prøver og da er det noe han gpr inn for siden det fysiologiske er utformet slika t det er en "klaff" som skiller mellom urin og sær og med sex er det sær som liksom er først i køen - så nei, jeg kjøper ikke hans forklaring.. Les deg gjerne opp på det TS og ta praten, han har garantert en fetisj, og det er ikke uten videre greit og det kan føre til ubehag selv om urin seg selv ikke er farlig..  

Anonymkode: c8f0e...122

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
Oppgitt78 skrev (1 minutt siden):

Det ville nok gitt noen klarere svar, iallfall..

Ja, tror det kan være lurt. Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet
Oppgitt78 skrev (12 minutter siden):

Jeg har en del flasker med 100% vann for salg som skal vist være meget godt for huden, hvor mangen kjøper du?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

tvilsomt at han klarer tisse med en hard en uten at han virkelig prøver og da er det noe han gpr inn for siden det fysiologiske er utformet slika t det er en "klaff" som skiller mellom urin og sær og med sex er det sær som liksom er først i køen - så nei, jeg kjøper ikke hans forklaring.. Les deg gjerne opp på det TS og ta praten, han har garantert en fetisj, og det er ikke uten videre greit og det kan føre til ubehag selv om urin seg selv ikke er farlig..  

Jeg tror veldig få mennesker kjøper den forklaringen.. Men siden det tydeligvis er vanskelig å innrømme, så vil nok litt dytting mot å få det sjekket av lege kunne bidra til mer åpenhet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På en måte kjøper jeg det heller ikke, med tanke på at han «føles» kåtere etter at han har gjort det. Han sier at trykket er borte og at han snart er der. Hvordan leser jeg meg opp på det og tar praten? Virker som han ikke vil snakke om det i ettertid. Har prøvd å si at det er fint om du går på do først og han sier bare sorry og at det bare skjer

AnonymBruker
Skrevet

Han har også gjort det en gang under oral, men det er lenge siden. Da mente han at han trodde han skulle komme, men så kom det isteden. Men hvorfor vil han ikke bare snakke om det om det er en fetisj? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å tisse med ereksjon er en egen kunst. Det er fullt mulig å gjøre bare man er avslappet og trygg nok. Er både en mental og fysisk sperre og virkerlig pirrende når man mestrer det.

Anonymkode: cee10...e69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

For en ekkel gris!🤮🤮🤮

Anonymkode: 73ebe...3de

Bare det å ha analsex er ekkelt og totalt unaturlig! Synes synd i unge som føler seg presset til dette, fordi det liksom forventes at man ikke ikke bare skal ha vanlig sex. 

Anonymkode: 6f6e7...77d

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...