AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Sa dette til mannen min her i dag.... han svarte, jeg er glad i deg å..... når jeg spurte hvorfor han svarte slik , svarte han at jeg hadde gjort så mye rart dette året så han var betengt. Når jeg sa at jeg er villig å avslutte dette siden han ikke elsker meg , mente han at han ville si det.. dette er snart 4 år siden, han har enda ikke sagt det, å har kansje blitt enda mer ensidig i berøring... Anonymkode: 687aa...945
GlitrendeSjokolade Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Tenker du bør spørre igjen, hvorfor han ikke sier det? Spør om det er ekte kjærlighet han har for deg. Hva mener du med at du sa det til han i dag og lengre ned 4 år siden? Skjønte ikke helt den, men kanskje bare en skrivefeil?
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Det er snart 4 år siden han sa at han var betenkt? Anonymkode: 2b05c...561 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Dette innlegget trenger litt mer kjøtt... Anonymkode: 218c1...708 1
Fighter83 Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sa dette til mannen min her i dag.... han svarte, jeg er glad i deg å..... når jeg spurte hvorfor han svarte slik , svarte han at jeg hadde gjort så mye rart dette året så han var betengt. Når jeg sa at jeg er villig å avslutte dette siden han ikke elsker meg , mente han at han ville si det.. dette er snart 4 år siden, han har enda ikke sagt det, å har kansje blitt enda mer ensidig i berøring... Anonymkode: 687aa...945 Er nok på tide å gå videre da ja.
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): jeg hadde gjort så mye rart dette året Anonymkode: 687aa...945 Hvor mye «rart» kan du gjøre på 2 måneder og 12 dager? Anonymkode: 03c81...a20
aksase Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sa dette til mannen min her i dag.... han svarte, jeg er glad i deg å..... når jeg spurte hvorfor han svarte slik , svarte han at jeg hadde gjort så mye rart dette året så han var betengt. Når jeg sa at jeg er villig å avslutte dette siden han ikke elsker meg , mente han at han ville si det.. dette er snart 4 år siden, han har enda ikke sagt det, å har kansje blitt enda mer ensidig i berøring... Anonymkode: 687aa...945 Det ville jeg ikke lagt så mye i, om jeg var deg. Hvis mannen din er som meg, da er "elsker deg" veldig vanskelig å si. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har aldri fått meg til å si det til kona mi. "Elsker" er for meg et utrolig sterkt ord som jeg kanskje er redd for skal miste sin styrke om jeg begynner å bruke det. Ser jo på engelsk hvor "I love you" brukes med en lettvinthet og i et omfang som gjør at det fullstendig mister sin kraft og betydning. Jeg vet ikke. Det handler ikke om at jeg ikke elsker kona mi, for det gjør jeg, og det har jeg gjort i mer enn 25 år, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å si "jeg elsker deg" til henne. Jeg kan si jeg er glad i henne. Men aller mest viser jeg min kjærlighet til henne på min sikkert litt tafatte og klønete måte, gjennom handlinger. Berøringer, nærhet, gir henne frihet og tillit til å gjøre egne ting, hjelper henne med ting, gir henne penger om hun mangler, lager middag til henne når hun kommer seint hjem fra jobb, lar henne alltid kjøre den beste bilen selv om det er min bil og jeg betaler alt på den osv.. Som sagt, jeg ville ikke brukt så mye krefter på å bekymre meg for at mannen din ikke sier "jeg elsker deg" til deg. Du bør heller se etter andre tegn på at han elsker deg. Om du ser etter, finner du helt sikkert mange små tegn på at du er viktig for han.
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars aksase skrev (15 timer siden): Det ville jeg ikke lagt så mye i, om jeg var deg. Hvis mannen din er som meg, da er "elsker deg" veldig vanskelig å si. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har aldri fått meg til å si det til kona mi. "Elsker" er for meg et utrolig sterkt ord som jeg kanskje er redd for skal miste sin styrke om jeg begynner å bruke det. Ser jo på engelsk hvor "I love you" brukes med en lettvinthet og i et omfang som gjør at det fullstendig mister sin kraft og betydning. Jeg vet ikke. Det handler ikke om at jeg ikke elsker kona mi, for det gjør jeg, og det har jeg gjort i mer enn 25 år, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å si "jeg elsker deg" til henne. Jeg kan si jeg er glad i henne. Men aller mest viser jeg min kjærlighet til henne på min sikkert litt tafatte og klønete måte, gjennom handlinger. Berøringer, nærhet, gir henne frihet og tillit til å gjøre egne ting, hjelper henne med ting, gir henne penger om hun mangler, lager middag til henne når hun kommer seint hjem fra jobb, lar henne alltid kjøre den beste bilen selv om det er min bil og jeg betaler alt på den osv.. Som sagt, jeg ville ikke brukt så mye krefter på å bekymre meg for at mannen din ikke sier "jeg elsker deg" til deg. Du bør heller se etter andre tegn på at han elsker deg. Om du ser etter, finner du helt sikkert mange små tegn på at du er viktig for han. Ups, skulle nesten tro du var eksmannen min. Han sa aldri at han var glad eller elsket meg. Men jeg sa det til han. Det var veldig sårt for meg at han aldri responderte. Til forskjell gjorde han heller ikke en damn shit for meg. Han kunne gjøre ting for barna og alle andre,men meg tok han for gitt. Så summasumarum ble hele totalpakka: ingen ord, ingen tjenester, ingen innsats, ingen takknemlighet som gjorde at jeg gikk til slutt. Men da jeg sa at jeg ville skilles, da kom ordene vettu. Ikke måte på. Men det var bare ord, ingen egentlig dyp følelse. For han var mer redd for hva alle andre ville tenke og si hvis vi ble skilt enn å miste meg. Vi har zero kontakt idag, for dette tok han svært dårlig. Men hvorfor kunne han ikke legge litt godvilje til og gi meg det jeg ville ha istedenfor å kreve at forholdet skulle kun være på hans premisser ? Anonymkode: dd2ec...b61 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå