AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Jeg har nettopp begynt å ha analsex med kjæresten min og jeg elsker det. Men det jeg ikke elsker er bæsj. Jeg har kjøpt en analdusj og jeg prøvde den sist gang. Jeg dusjet veldig mange ganger, det kom helt rent vann ut. Jeg gikk naturligvis på toalettet først. Men allikevel kom det brunt ut underveis og etterpå utvannet med glidekrem. Jeg blir nok mer ille berørt enn hva kjæresten bryr seg om det. Men er det mulig å unngå det helt? Eller er det bare slik det er... Anonymkode: 2ce36...033
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Er vel en mening med det mtp at det er bæsj som skal ut hovedsakelig? Anonymkode: 5ad02...067 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er vel en mening med det mtp at det er bæsj som skal ut hovedsakelig? Anonymkode: 5ad02...067 Jeg er ikke en idiot. Jeg er ute etter seriøse svar fra folk med erfaring. Ikke latterliggjøring. Men takk for forsøket. Anonymkode: 2ce36...033 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke en idiot. Jeg er ute etter seriøse svar fra folk med erfaring. Ikke latterliggjøring. Men takk for forsøket. Anonymkode: 2ce36...033 Beste er å ikke spise noe på 24 timer, så grundig analdusj. Men du vil altså risikere analprolaps? Risikoen er høyere for kvinner enn menn. Anonymkode: c79e4...631 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Jeg har aldri brukt analdusj, men har kun analsex hvis jeg har hatt avføring den dagen. Har aldri opplevd avføringsrester under sexen. Anonymkode: 83cf3...0a6 1
Macro Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Vi har ofte analsex men enda ikke opplevd søl selv om jeg aldri har brukt dusj. Det jeg leser fra andre er at det først blir gris når man bruker analdusj da man vanner ut allerede tynn(ere) avføring som ligger lenger oppe som da renner ned under sexen. Mange usikre damer her inne på KG som kommer å messe om både prolaps og andre skrekkhistorier. De overser du og så finner du sikker og saklig informasjon på seriøse nettsider om du er usikker på noe. 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Folk er forskjellige. Hos meg er det alltid avføring der. Selv om jeg har vært på do først. Jeg har uansett ikke analsex. Hos noen blir det aldri helt rent Anonymkode: e3b08...3db
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Holder man på lenge nok kommer det brunt ut uansett. Anonymkode: 7e870...da3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars Seriøse spørsmål fortjener seriøse svar. Jeg er mannen i forholdet. Hun liker analsex, men har et naturbarns forhold til det. Ingen har fortalt henne om dusjing, og hun leser seg ikke opp på slikt. Av og til blir det litt brunt, men jeg bruker alltid kondom, så det er bare å vrenge den av seg, og ikke fokusere mer på det. Jeg derimot; liker prostatamassasje, eller noe leketøy opp der, og liker ikke tanken på at hun skal måtte håndtere avføring. For å få ut vannet, bruker jeg gjerne to fingre, slik at vannet får en passasje til å renne ut. Det er også viktig å la det gå litt tid. Vann absorberes veldig bra av endetarmen. Anonymkode: d9d42...4fe 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Skrevet 12. mars Du dusjer mange ganger og sier det kommer helt rent vann ut. Hvor lenge holder du på vannet? Det kan bli rent nederst, men fremdeles være igjen litt lengre oppe. Jeg bruker nærmere en time og spyler alt fra 4-15 ganger. Ikke sitt på doen hele tiden. Beveg deg rundt på badet og hold inne. Dette er en prosess. Anonymkode: 6f697...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du dusjer mange ganger og sier det kommer helt rent vann ut. Hvor lenge holder du på vannet? Det kan bli rent nederst, men fremdeles være igjen litt lengre oppe. Jeg bruker nærmere en time og spyler alt fra 4-15 ganger. Ikke sitt på doen hele tiden. Beveg deg rundt på badet og hold inne. Dette er en prosess. Anonymkode: 6f697...2b6 Med mindre du finner glede i prosessen, så synes jeg dette høres altfor omfattende ut, for noen minutters analsex. Det vil altid være noe på vei lengre oppe i tarmsystemet, og skyller du 20 ganger, så kommer det sikkert noe da også. Men enig i at det er effektivt å bevege seg litt. Anonymkode: d9d42...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du dusjer mange ganger og sier det kommer helt rent vann ut. Hvor lenge holder du på vannet? Det kan bli rent nederst, men fremdeles være igjen litt lengre oppe. Jeg bruker nærmere en time og spyler alt fra 4-15 ganger. Ikke sitt på doen hele tiden. Beveg deg rundt på badet og hold inne. Dette er en prosess. Anonymkode: 6f697...2b6 Takk! Det var første gang jeg brukte analdusjen og prøvde å holde litt, flere ganger. Men satt på huk og beveget meg ikke så mye rundt nei. Bra input! Takk! Anonymkode: 2ce36...033
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Med mindre du finner glede i prosessen, så synes jeg dette høres altfor omfattende ut, for noen minutters analsex. Det vil altid være noe på vei lengre oppe i tarmsystemet, og skyller du 20 ganger, så kommer det sikkert noe da også. Men enig i at det er effektivt å bevege seg litt. Anonymkode: d9d42...4fe Vi bruker opptil en time på oppvarming og lang tid på selve analsexen så det er ikke bare en quickie. Anonymkode: 2ce36...033 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Skrevet 12. mars Jeg skrur bare av dusjhodet og fyller opp rumpehullet med vann, kanskje en liter eller så som jeg så lar gå i do. Gjør det 2-3 ganger til det er helt rent. Jeg er også slik bygd at det ikke blir rent der bak uten at jeg skyller godt. Da holder det til en kanskje times lek før jeg evt må skylle igjen om jeg ikke skal risikere at det kommer ut noe brunt mens vi holder på. Anonymkode: 7e870...da3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du dusjer mange ganger og sier det kommer helt rent vann ut. Hvor lenge holder du på vannet? Det kan bli rent nederst, men fremdeles være igjen litt lengre oppe. Jeg bruker nærmere en time og spyler alt fra 4-15 ganger. Ikke sitt på doen hele tiden. Beveg deg rundt på badet og hold inne. Dette er en prosess. Anonymkode: 6f697...2b6 Så mye styr bare for å få en kuk i ræva noen minutter ?? Nei, dette hadde jeg aldri giddet. Anonymkode: faabd...9d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Skrevet 12. mars Bruker ikke dusj. Mannen bruker kondom og vi overlever om det kommer noe brunt på kondomet (noe det ikke pleier å gjøre) Anonymkode: df393...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så mye styr bare for å få en kuk i ræva noen minutter ?? Nei, dette hadde jeg aldri giddet. Anonymkode: faabd...9d0 Noen får ikke noe ut av det. Jeg likte det ikke før (med andre). Men nå, med min kjæreste, synes jeg det er helt enormt deilig. Det er jeg som tar initiativet. Anonymkode: 2ce36...033
AnonymBruker Skrevet 12. mars #18 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker ikke dusj. Mannen bruker kondom og vi overlever om det kommer noe brunt på kondomet (noe det ikke pleier å gjøre) Anonymkode: df393...3c3 Tror nok han hadde klart seg fint uten at jeg gjorde det. Men jeg gjør det for min del. Anonymkode: 2ce36...033
AnonymBruker Skrevet 12. mars #19 Skrevet 12. mars Vi bruker sånn håndpumpe analdusj som de selger på sexleketøy butikk. Fyller den opp med lunkent vann, bruker litt glid på selve rompe hullet og litt inn, og smører røret på pumpen. Tømmer vannet inn i rompa, la vannet være i rompa 15 sekunder og så presse ut vannet i do. Gjør dette 3-4 ganger. Vi driver med leketøy og fisting, og jeg liker å slikke henne bak etterpå, etter jeg har tørket vekk glidemiddel. Det holder for oss, ikke noe søl. Ts. Kjøp "buttr" glidemiddel. Synes de typiske er for vannete . Anonymkode: 2cbdf...01d
AnonymBruker Skrevet 12. mars #20 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi bruker sånn håndpumpe analdusj som de selger på sexleketøy butikk. Fyller den opp med lunkent vann, bruker litt glid på selve rompe hullet og litt inn, og smører røret på pumpen. Tømmer vannet inn i rompa, la vannet være i rompa 15 sekunder og så presse ut vannet i do. Gjør dette 3-4 ganger. Vi driver med leketøy og fisting, og jeg liker å slikke henne bak etterpå, etter jeg har tørket vekk glidemiddel. Det holder for oss, ikke noe søl. Ts. Kjøp "buttr" glidemiddel. Synes de typiske er for vannete . Anonymkode: 2cbdf...01d Ja! Buttr har vi, den er veldig bra takk! Anonymkode: 2ce36...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå